کد خبر: 186307
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

خودرو پیکانتو مدل ۲۰۱۶ ارزان ترین محصول شرکت کیا موتور این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در این گزارش به بررسی آما واردات آن می پردازیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،شرکت کیا موتور در بین برندهای بین المللی خودروهای لوکس یکی از عمده صادرکنندگان خودرو به ایران است که در داخل کشور مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در بین سواری های میلیاردی که این روزها در سطح کشور مورد استفاده لوکس سواران قرار می‌گیرد؛ خودروی با کیفیت و ارزان قیمت ترین محصول کیا موتور که در ایران موجود است توجه ما را به خود جلب کرد  و به سراغ بررسی آمار واردات پیکانتو مدل ۲۰۱۶ رفته ایم. طبق آمار گمرک در آبان ماه سال جاری ۱۰۱ دستگاه خودرو پیکانتو مدل ۲۰۱۶ به ارزش دلاری  ۱,۱۰۱,۲۹۴و ارزش ریالی ۳۶,۳۱۹,۲۲۰,۲۹۴ وارد کشور شده است. لازم به ذکر است که این خودرو قبل از ترخیص گمرک قیمتی معادل۳۴  میلیون و ۵۰۰ تا ۳۶ میلیون دارد  ولی هزینه خرید این خودرو در بازار داخلی با احتساب عوارض ورود به کشور،  ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان می رسد. بررسی آمار واردات کیا پیکانتو ۲۰۱۶:

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    دولت مابایدسودی بیشترازشرکت تولیدکننده ببرد بدون یک ریال خرج وهزینه تامجبور اشغال خودشان رابخرند
  • ذخیره انقلاب ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    حتما از دید وطن فروشا, ایرانی جماعت آدم حساب نمیشه که بتونه ماشین استاندار سوار شه و جونش رو حفظ کنه!!! ایرانی رو میکشن با نشت مونوکسید کربن بخاریا, با ماشینای غیر استاندارد, با محصولات تراریخته, با تورم و بیکاری و فقر و طلاق و... چرا باید اجازه این نسل کشی رو در حق خودمون بدیم! چرا؟؟؟؟؟
  • علی ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    خب معلومه تا وقتی که چنین پول های به جیب دولت میره تا صد سال دیگه هم خصوصی نمیکنن خودرو سازان رو ولی خودرو سازان هم که میدونن قریبی ندارن وابسته به دولت هستن برای دولت درامد ایجاد میکنن هر آشغالی که میخوان میدن بیرون واقعا باید تاسف خورد از این همه بی تدبیری و منفعت طلبی
  • سینا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    ازماست که برماست ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =