کد خبر: 186872
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از تغییر زمان تولید مشترک خودرو با رنو فرانسه خبر داد و گفت: قرارداد ایدرو و رنو به زودی و طی سال جاری امضا می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،منصور معظمی در پاسخ به این سؤال که تفاهم‌نامه تولید مشترک با شرکت رنو چه زمانی به قرارداد تبدیل می‌شود؟ اظهار داشت: مشارکت با رنو در مرحله اتمام مذاکرات است و امیدواریم تفاهم‌نامه موجود در آینده بسیار نزدیک به قرارداد منجر شود.

وی تصریح کرد: قرارداد سازمان گسترش با شرکت رنو تا پایان امسال منعقد می‌شود که بر اساس آن ۳ محصول شامل سیمبل، نیو داستر و کوئید در کشور به تولید خواهد رسید.

معظمی ادامه داد: اولین خودروی مشترک در سال ۲۰۱۷ به تولید خواهد رسید.

وی در عین حال با بیان اینکه نخستین خودرو تولیدی با رنو مشخص شده است، از اعلام نام آن خودداری کرد.

معظمی در پاسخ به این سؤال که تولید کوئید برای چه زمانی پیش‌بینی شده است؟ گفت: ما بر اساس نیاز بازار عمل می‌کنیم و با توجه به اینکه بازار به دنبال خودروی ارزان‌ قیمت است، برای تولید چنین محصولی اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان گسترش تأکید کرد: یکی از اهداف ما در مشارکت با رنو، تولید خودروهای ارزان‌ قیمت است.

در زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان گسترش و رنو فرانسه، زمان تولید نخستین خودروی مشترک سال ۲۰۱۸ اعلام شده بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    اتنشاالله د قیمت گذاری اختیار دار رنوباشد تا از بروز فاجعه ای که در قیمت گذاری هیوندا ای ۲۰ وای ۱۰ که بیش از ۵۰ نمی ارزند دوباره تکرار نشود. کرمان خودروواقعا باعث تعجب وتاسف شد!
    • آروین ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
      چرا فکر می کنید اگر قیمت دست رنو باشه ارزون میده؟؟ نفع فروشنده این نیست که ارزون بفروشه مخصوصا وقتی ببینه گران فروشی در ایران تبعات منفی ندارد.
    • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      کرمان موتور مقصر نیست مقصر ما ملت هستیم که میخریم اگه کسی نخره مجبور میشه قیمت رو پایین بیاره
  • علی ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    مقصرکسایی اند که میخرند
  • مصطفی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    وقت بخیر دوستان والا ما داریم در این کشور زندگی میکنیم نخریم چ کار کنیم. وقتی پژو پارس دوگانه در عرض ۳ ساعت کل تعدادش در هفته وحدت فروش میره شما چ توقعی دارید. اونا خوب فهمیدن چ کار کنن تا وقتی انحصار در دست این دو شرکت باشه همین آش و همین کاسه میگن مردم مجبورن در عوض ما هم ک مجبور نیستیم ماشین جدید بیاریم پس ماشین ۱۹۸۰ رو به قیمت ماشین ۲۰۱۷ میفروشیم کمی تامل کمی تفکر شاید راه کار امروز ما باشد
  • سيد جواد حسيني ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    دقیقا مقصر مردمند که تا شرایط فروش میذارن صف میبندند انگار قحطی شده، همون i20 وارداتی تا همین چند وقت پیش ٨٠ تومن بود استقبال هم نمیشد ازش.حالا قرار کرمان خودرو(پکن خودرو) بزنه حتما با کیفیت رنگ اشغال و برداشتن چند تا اپشن خدایا برس به داد ما
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    یه عده تواین مملکت راحت پول مفت درمیارند خیلی هم زیاد ولی اکثر غریب به اتفاق با سختی و جان کندن! اونایی که مفت درامد دارند باید حواسشان از نظارت خداوند دور نشود. چون ستمشان در صورت خرید مزخرفاتی مانند همین محصولات هیوندای کرمان خودرو با این قیمت های کذای دوبرابر است به اکثریت ملت!یکبار در درامد سوال برانگیز ویکبار دیگر در خرج بی مورد. واقعا برای کرمان ... و اون شورای کذایی رقابت و اون یکی سازمان کذایی تر حمایت از مصرف کننده، متاسفیم!! یه عده قابل توجهی در این شوراها و سازمان ها بی دلیل وبیخود وبدون کارآیی، حقوق از بیت المال می گیرند و هیچ کاری برای ملت که صاحبان بیت المالند نمی کنند!!
  • پ ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    این خودرو ها باید جای پراید و ال نود تولید بشن نه اینکه به عنوان خودرو جدید وارد بازار شن صنعت عقب مانده و کلاه بردار تا کی میخوای ادامه بدی
  • نوید ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    ما خیلی بدبختیم وقتی چلو گوششت نباشه نونخشکو دونهای ۳۰ هزار میفروشن وقتی فروشندهیه نون خشک و گوشت هم یک نفر باشه کاری میکنه که مردم نون خشک بخرن و اونم سودو بزنه به جیب چرا گوشتشو بده به انسان هایه فلک زده
  • حسین ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
    تولید خودرو باکیفیت و ارزان بیشتر شبیه به جوک تا واقعیت!!!، به نظرم خودروسازان کشور هیچ خودرو جدیدی تولید نخواهند کرد که آسیب و خللی به تولیدات فعلی اونا داشته باشه!
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    فقط خدا میتونه به دادمون برسه
  • سعید ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    واقعا این مسئولین چطوری میتونن خودشونو ببخشن وقتی با تولید این آشغالا با جون مردم بازی میکنند، متاسفانه هر سال تعداد بسیاری از هموطنان غیر از تلفات جانی دچار نقص عضو و معلولیت میشوند!!!
  • امین ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    سلام آقا کیه که ماشینش رو گرونتر بخرن تازه صف هم ببندن بعد بیاد قیمت رو بیاره پایین . خدا هم به داد ما نمیرسه ، آقا نمی ارزد نخرید . میخرید پس دیگه نق نزنید.
    • مهدی ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
      اون کسایی که میخرن اکثریت دلالن.مملکت ما تا وقتی دست دلال جماعت باشه وضعمون همینه.
  • یــک ایرانــی بیــچـاره ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    برو ای هیچ بهر هیــچ در عالــم مپیــچ ای هیــچ کــه ایــن پیچیدگی را درطبیعت مــارررررر هم دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =