کد خبر: 191465
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

نکته اساسی درخصوص این ابرخودرو به صفر تا ۱۰۰کیلومتر آن برمی‌گردد که کمتر از ۲٫۳ ثانیه است و مهم‌تر آن‌که این عملکرد بالا از یک رانشگر الکتریکی ناشی می‌شود.

از زمانی که الن ماسک تسلا موتورز را بنیان‌گذاری کرد، بسیاری خواسته‌اند راه او را دنبال کنند. شاید بتوان رابرت پالم‌ سوئیسی و پُل سُل، کارآفرین سوئدی را آخرین افراد از این قماش به شمار آورد.

این دو مغزهای متفکری هستند که پشت الکسترا قرار دارند، یک کمپانی که آماده رونمایی از یک ابرخودروی جدید چهار در  و چهار سرنشین است و این‌طور که از تصاویر منتشرشده از آن پیداست، می‌توان گفت ظاهر برازنده‌ای نیز دارد.

[caption id="attachment_191466" align="aligncenter" width="452"]elextra-supercar elextra-supercar[/caption]

هرچند نکته اساسی درخصوص این ابرخودرو به صفر تا ۱۰۰کیلومتر آن برمی‌گردد که کمتر از ۲٫۳ ثانیه است و مهم‌تر آن‌که این عملکرد بالا از یک رانشگر الکتریکی ناشی می‌شود.

واضح است که این خودرو تنها یک رقیب را هدف قرار گرفته وآن تسلا مدل S P100d است که اخیرا گفته شده از عملکردی مشابه برخوردار است.

از دیگر جزئیات این ماشین پاک و بدون آلایندگی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که طراحی آن در سوئیس و ساخت آن در اشتوتگارت آلمان انجام شده و آن‌طور که سازندگانش می‌گویند «توسط یکی از پیشتاز‌ترین خودروسازان متخصص در زمینه ساخت خودروهای سفارشی» صورت گرفته است.

انتظار نمی‌رود بیش از ۱۰۰ نسخه از مدل اولیه این ماشین ساخته شود و این کمپانی در حال‌حاضر به دنبال یافتن سرمایه‌گذار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =