کد خبر: 200698
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

به دلیل عملکرد ضعیف آئودی در گزارش مالی اخیر خود به همراه بار مالی فراخوان محصولات دیزلی این شرکت، هیات‌مدیره آئودی تصمیم گرفت مدیران ارشد را برکنار و افراد جدید جایگزین آن‌ها کنند.

آخر هفته گذشته همزمان بود با تغییرات گسترده در مدیران بخش‌های مختلف خودروساز آلمانی آئودی، آکسل اشتروبک مدیر ارشد مالی آئودی، هوبرت و البته مدیر بخش تولید، توماس سیگی مدیر بخش منابع انسانی و دیتمار فوگنهایتر مدیر فروش آئودی چهار فردی هستند که تا پایان ماه جاری میلادی باید آئودی را ترک کنند یا به بخش دیگری از گروه فولکس‌واگن منتقل شوند.

[caption id="attachment_200699" align="aligncenter" width="345"]تغییرات مدیریتی در آئودی تغییرات مدیریتی در آئودی[/caption]

به گزارش رویترز و مجله منیجر (مدیران) به دلیل عملکرد ضعیف آئودی در گزارش مالی اخیر خود به همراه بار مالی فراخوان محصولات دیزلی این شرکت، هیات‌مدیره آئودی تصمیم گرفت مدیران ارشد را برکنار و افراد جدید جایگزین آن‌ها کنند.

ظاهرا روبرت اشترادل مدیرعامل این شرکت نیز در لیست تغییرات بوده که با وساطت مدیران پورشه و خانواده پیخه که کنترل هیات‌مدیره گروه فولکس‌واگن را دارند، این امر اتفاق نیفتاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =