کد خبر: 212005
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

برای اولین بار، شرکت مدیران خودرو تصمیم به برگزاری تست مقایسه چری تیگو۷ با محصولات ژاپنی، کره ای و اروپایی گرفته است.

به گزارش « اخبار خودرو » ، برگزاری تست مقایسه بین خودروهای برندهای مختلف تاکنون بی سابقه بوده، بطوریکه بناست مدیران خودرو از دارندگان خودروهای شاسی بلند کره ای، ژاپنی و اروپایی دعوت کند تا در مسابقه ای، خودروی خود را در چالش با شاسی بلند تند و تیز چینی تیگو۷ در پیست آزادی محک بزنند.

تیگو۷ شاسی بلند لوکس و به روز چری است که با داشتن موتور توربو شارژ که سیستم توربو آن توسط شرکت هانیول امریکا ساخته شده و با بهره گیری از گیربکس دو کلاچه DCT ساخت شرکت گتراگ آلمان و همچنین شاسی مدرن، با طراحی شرکت بریتانیایی لوتوس به عنوان یک شاسی بلند چابک و خوش آتیه شناخته می شود. این مسابقه قرار است در ۱۸ اسفند ماه جاری و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در پیست اتومبیل رانی آزادی انجام پذیرد و علاقمندان با مراجعه به سایت cheryco.ir که از روز ۴ شنبه فعال می شود می توانند برای رقابت خودروی خود با تیگو۷ ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    ...گران رو دست گران فروش مونده! مرد حسابی مِگر فقط سرعت و شتاب اولیه در خودرو ملاکه؟ مهم هندلنیگ، ارگونومی، دوام و عدم ول کردن خود، امنیت و... دیگه است. میخوای من با ۴۰۵ بیام سوسکت کنم. اونوقت بگم ۴۰۵ بهترینه!؟
  • فرشید عباسی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    اگه من تهران بودم با ام جی جی اس میومدم دو تا از شمع های ماشین قطع میکردم با دو سیلندر همشون سوسک میکردم .اگه باور ندارید مشخصات این ماشین تو اینترنت رو کاغذ چک کنید و تو واقعیت هم ببینید .هندلینگ و ...که دیگه حرف نداره .البته جی اس با هر ماشینی کورس نمیزنه .باید شان جی اس رعایت بشه .MG_GS
  • remax ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    بله حالا ملت با ولوو XC90 و بی ام و X6 و آئودی Q5 میخوان بیان مسابقه اونوقت ۱⃣ .?? ۲⃣ تیگو ۷ دوم میشه ۳⃣ ولوو Xc90 سوم ۴⃣ بی ام و X6 چهارم ۵⃣ آئودی Q5 پنجم نیسان آبی هم که با اختلاف اول رفته بود و اول شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =