کد خبر: 227032
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
پرفروش‌ترین خودروهای سال 2019

به‌ تازگی فهرست پرفروش‌ترین خودروهای سال 2019 در اروپا اعلام شده است و برای چندمین سال پیاپی فولکس‌واگن گلف با آمار فروش نزدیک به 430 هزار دستگاه توانست عنوان نخست را از آن خود کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، به‌ تازگی فهرست پرفروش‌ترین خودروهای سال 2019 در اروپا اعلام شده است و برای چندمین سال پیاپی فولکس‌واگن گلف با آمار فروش نزدیک به 430 هزار دستگاه توانست عنوان نخست را از آن خود کند. نکته قابل‌توجه این که سهم بازار آن نسبت‌به سال قبل 2.7‌درصد کاهش داشته است. پس از آن رنو کلیو با فروش نزدیک به 319 هزار دستگاه در جایگاه دوم قرار دارد.
جایگاه سوم نیز به فولکس‌واگن پولو با آمار فروش 306هزار دستگاه اختصاص یافته است. مقام چهارم نیز به دیگر نماینده این برند یعنی تیگوان اختصاص دارد که آمار فروش 279هزار دستگاهی را به ثبت رسانده است. رتبه‌های پنجم‌و‌ششم نیز به اشکودا اوکتاویا (محصول یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن) و نیسان قشقایی تعلق گرفته‌اند. پس از این دو خودرو، نام دو محصول از شرکت فورد نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. فورد فوکوس با صعود 3پله‌ای از مقام دهم به هفتم راه پیدا کرده و پس از آن فورد فیستا در رده هشتم جا گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =