فونیکس‌پترولیوم «Phoenix» فیلیپین به‌عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی بزرگ توزیع‌کننده میعانات نفتی در این کشور شیوه پرداخت بدون تماس را در ایستگاه‌های سوخت‌رسانی خود برای نقل‌وانتقال ایمن هزینه‌ها ارائه کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،فونیکس‌پترولیوم «Phoenix» فیلیپین به‌عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی بزرگ توزیع‌کننده میعانات نفتی در این کشور شیوه پرداخت بدون تماس را در ایستگاه‌های سوخت‌رسانی خود برای نقل‌وانتقال ایمن هزینه‌ها ارائه کرده است. این شرکت درواقع نخستین ارائه‌دهنده گزینه پرداخت اینترنتی هزینه سوخت در این کشور به‌حساب می‌آید و بیش از ۱۰۰ پمپ‌سوخت فونیکس درجزیره اصلی فیلیپین، درحال حاضر امکان تسویه هزینه سوخت را به‌کمک علی‌پی (Alipay) جی‌کَش (GCash)، گرب‌پی (GrabPay) و وی‌چت‌پی (WeChatPay) از طریق اسکن کد‌های QR فراهم کرده‌اند. 
هدف از این کار کاهش امکان انتقال ویروس کووید-۱۹ به‌کمترین میزان در جایگاه‌های سوخت‌رسانی است. هنری‌آلبرت‌فادولون، مدیرعامل فونیک‌پترولیوم گفت: «فونیکس همیشه طرفدار ارائه خدمات ایمن و بااطمینان بوده است. ما درحین ارائه محصولات باکیفیت خود به‌مشتری، تلاش‌هایمان برای توقف شیوع کووید-۱۹ را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم. پیش از این بیشتر به‌فکر کارمندان خود برای جلوگیری از قرارگرفتن درمعرض این ویروس و کار در خانه بودیم؛ اما این بار می‌خواهیم شیوه تعامل خود با مشتری را بدون تماس کنیم که می‌تواند به‌کنترل روند شیوع این بیماری کمک شایانی کند و از این طریق می‌توانیم سلامت مشتری خود را تضمین کنیم.» 
پس از اتمام پروژه استفاده از شیوه پرداخت بدون‌تماس درسرزمین اصلی فیلیپین، این شرکت قصد دارد طرح خود را طی ماه جاری در سایر جزایر مهم فیلیپین از جمله ویسایا (Visayas) و میندانائو (Mindanao) نیز عرضه کند. پیش از این، فونیکس طرح انتقال سوخت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را اجرا کرده بود تا در دوره شیوع، آن‌ها را از مراجعه به‌ایستگاه‌های سوخت‌رسانی که مراکز تجمع به‌حساب می‌آیند، بی‌نیاز کند. 
همچنین این شرکت طرح جایزه‌ای را برای رانندگان سرویس‌‌های عمومی به‌نام «بنگون‌Tsuper» درنظر گرفته که طی آن به‌رانندگان این بخش تا پیش از برقراری مجدد حمل‌ونقل انبوه که ای بسا تا میانه‌ ماه مارس ادامه خواهد داشت، کمک خواهد کرد. پیش‌از فونیکس، کمپانی معروف هلندی-بریتانیایی رویال‌داچ شِل اقدام به‌طراحی نرم‌افزاری برای پرداخت بدون تماس هزینه سوخت کرده بود که البته این طرح نیز صرفا محدود به‌جایگاه‌های سوخت این شرکت در برخی از کشورهای اروپایی می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =