ولولین به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت‌روغن و سرویس‌های خودرویی، اعلام کرد طی ماه می نسبت به آوریل شاهد رشد ۳۳ درصدی در بخش فروش بوده‌ است.

به گزارش «اخبار خودرو»،ولولین به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت‌روغن و سرویس‌های خودرویی، اعلام کرد طی ماه می نسبت به آوریل شاهد رشد ۳۳ درصدی در بخش فروش بوده‌ است. ظاهرا فروش هفتگی این شرکت به‌کمک سرویس فروشگاهی «Quick Lube (SSS)» توانسته طی ۹ هفته گذشته به این شرکت کمک کند روند نزولی فروش را متوقف کرده و حداقل بتواند آمار فروش آخرین‌هفته ماه می را همچون شرایط سال گذشته میلادی رقم بزند. این شرکت محموله‌های محصولات اصلی خود را برای بازار آمریکای‌شمالی به‌صورت توزیع مویرگی درفروشگاه‌‌های زنجیره‌ای (که مشتریان زیادی به‌آن مراجعه می‌کنند) فرستاده و از فرصت ایجادشده با شیوع کووید-۱۹ برای فروشگاه‌ها استفاده کرده تا بتواند روند افت فروش محصولاتش را حتی با وجود کاهش نیاز مشتری‌ها بهبود بخشد. 
سام میچل، مدیرعامل ولولین گفت: «من به این مسیر افتخار می‌کنم و ‌مشکلاتی که بحران کووید-۱۹ برای ما ایجاد کرده، باعث شده همکاری‌های ما افزایش پیدا کند و من به‌این جریان افتخار می‌کند. نتایج اخیر نشان می‌دهد که ما قاطعانه درحال پیشرفت هستیم و همان‌طور که آمار سه‌ماهه دوم نشان داد، افت فروش برای صنعت ما طبیعی است. اما ما یک مدل تجاری قوی و مقاوم طراحی کرده‌ایم تا شاهد بازگشت رونق به‌روند فروش محصولاتمان باشیم.» 
وی اظهار داشت: «ما از سود اخیر درفروش روانکارها که با تلاش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و به‌واسطه فروش مویرگی از طریق درگاه اینترنتی ما حاصل شده، خرسندیم و برآنیم که خدمات به‌مشتری را درمحل پارک خودرو نیز ارائه دهیم. درحـــــــال‌حاضر سعی می‌کنیم با اطلاع‌رسانی و تبلیغ این شیوه فروش، به‌پیشرفت خود در این عرصه ادامه دهیم و من نسبت به‌این مــــــــسیر خوش‌بین هستم.»  این شرکت برای به‌روزرسانی عملکرد خود درجریان بحران جهانی کووید-۱۹ قصد دارد نتایج مالی ناخوشایند خود تا ماه می ۲۰۲۰ را منتشر نکند و آمار مالی خود را از تاریخ چهارم ژوئن به‌صورت عمومی اعلام خواهد کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =