کد خبر: 230639
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
جیلی

خودروسازی جیلی که حدود 6ماه قبل تصاویر و اطلاعات مربوط به اولین شاسی‌بلند کوپه خود را با کد FY11 منتشر کرده بود، اکنون به‌صورت رسمی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آن رونمایی کرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،خودروسازی جیلی که حدود 6ماه قبل تصاویر و اطلاعات مربوط به اولین شاسی‌بلند کوپه خود را با کد FY11 منتشر کرده بود، اکنون به‌صورت رسمی از نسخه تجاری‌سازی‌شده آن رونمایی کرد.

این اولین شاسی‌بلند کوپه برند جیلی است که براساس پلت‌فرم ماژولار CMA طراحی شده و درواقع این یک برداشت چینی از ولوو XC40 و مدل‌های پرچم‌دار Lynk & Co (هر دو از زیرمجموعه‌های جیلی) به حساب می‌آید. قوای محرکه جیلی‌کوپه در حالت استاندارد 2لیتری توربوشارژ با 235اسب‌بخار قدرت و 350‌نیوتون‌متر گشتاور است.

جعبه‌دنده نیز 8سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است و صفر تا یک‌صد کیلومتر را در 6.8 ثانیه می‌پیماید. یک نسخه سبک‌تر 1.5‌لیتری سه‌سیلندر 174‌اسب‌بخاری با جعبه‌دنده 7‌سرعته نیز در دسترس خواهد بود. نکته جالب درباره مدل دوم؛ قابلیت هیبرید ملایم آن به‌لطف موتور برقی 48‌ولتی است که قدرت نهایی را تا 188‌اسب‌بخار افزایش می‌دهد. نسخه پلاگین-هیبرید این خودرو به‌صورت ترکیبی می‌تواند تا 255‌اسب‌بخار قدرت و 415‌نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماردین IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام ایا این ماشین داخل ایران هست؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =