مایع هیدرولیک Environ

محصول جدید کانادایی‌ها به‌نام Environ™ MV R قابلیت تجزیه بیولوژیکی دارد تا آسودگی خاطر بیش‌تری برای مشتریان فراهم کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت Petro-Canada Lubricants زیرمجموعه HollyFrontier، محصول جدیدی با ‌نام Environ™ MV R را به‌بازار معرفی کرده که نخستین ماده هیدرولیکی تولیدشده با استفاده از روغن‌پایه فوق خالص هیدروتراپی‌شده به‌اضافه افزودنی بدون خاکستر است که مقررات OECD 301B برای تجزیه‌پذیری بیولوژیکی را رعایت می‌کند.

Environ™ MV R در حال طی کردن مراحل ثبت اختراع به‌عنوان نخستین مایع هیدرولیکی در نوع خود است که این مقررات را رعایت می‌کند، عمر طولانی‌تری دارد و در عین حفظ کارایی، ارزش خرید بالاتری نیز دارد. 

عدم‌استفاده از روی و سایر افزودنی‌های بر پایه فلزات سنگین، این مایع را به‌محصولی سازگارتر با محیط‌زیست تبدیل می‌کند که خطر وارد آمدن آسیب بلندمدت به ارگانیسم‌های دریا و خشکی و منابع آب را به‌حداقل می‌رساند.

Environ™ MV R پایداری هیدرولیتیکی بسیار خوبی دارد؛ چیزی که درمورد روغن‌های نباتی و جایگزین‌های سنتزی استری صادق نیست. زیرا این مایعات به‌راحتی در حضور آب تجزیه می‌شوند و عمر مفید آن‌ها کوتاه بوده و ممکن است سبب آسیب رساندن به‌تجهیزات و ایجاد خوردگی شوند. 

Environ™ MV R به‌خط تولید مایعات هیدرولیکی سازگار با محیط‌زیست پیوسته و به‌طور خاص برای قرار گرفتن در گروه تجزیه‌پذیر بیولوژیکی با عمر مفید بیش‌تر نسبت به روغن‌نباتی و محصولات استری غیراشباع تولید شده است. 

این محصول قابلیت درزگیری بهتری نسبت به‌محصولات قبلی دارد و کارایی خود را در محدوده دمایی وسیع‌تری حفظ می‌کند. برای مثال در اثر قرار گرفتن طولانی‌مدت در دمای پایین، سیالیت خود را از دست نمی‌دهد. 

تونی ودریل، رئیس شرکت Petro-Canada Lubricants گفت: «با استفاده از Environ™ MV R عملکرد، فدای رعایت استانداردهای زیست‌محیطی نمی‌شود و فواصل زمانی تخلیه افزایش می‌یابد و به‌همین دلیل هزینه‌های تعمیر و نگهداری به‌حداقل رسیده و صرفه‌جویی به‌حداکثر می‌رسد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =