Idemitsu

شرکت ژاپنی ایدمتسو «Idemitsu» به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان پیشگام روانکارهای با عملکرد بالا در هند، اخیرا از روغن‌موتور نیمه‌مصنوعی ایدمتسو  4T 20W-40 M برای موتورهای چهارزمانه رونمایی کرد.

حفاظت بهتر از قسمت‌های مهم موتور، پایداری اکسیداسیون بالاتر، کاهش ضخیم شدن روغن و جلوگیری از تشکیل لجن و درنتیجه اطمینان بیشتر و تمیزی موتور از قابلیت‌های این روغن جدید است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این شرکت از پیشگامان تولید روغن‌موتور با ویسکوزیته کم است و انواع گریدهای روغن‌موتور با عملکرد بالا از جمله ویسکوزیته توصیه‌شده توسط OEM مانند W10-30 و W10-40 را ارائه می‌دهد.

هند بزرگ‌ترین بازار وسایل نقلیه دو چرخ در جهان را داراست و با رشد روزافزون تقاضای این دوچرخ‌ها به‌علت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پیش‌بینی می‌شود نرخ CAGR آن با 3.7 درصد افزایش همراه شود. با گذشت زمان و پیشرفت در تکنولوژی، OEM ها به‌تدریج به‌سمت روغن‌های موتور با ویسکوزیته کم با عملکرد بالا پیش می‌روند.

یوشیتاکا شیراگا، معاون مدیرعامل شرکت ایدمتسو که دفتر اصلی آن در ژاپن قرار دارد، درمورد برنامه‌های این شرکت در هند گفت: «ایدمتسو قصد دارد جایگاه تجاری خود در هند را تقویت کند و در این راه راهکارهای نوآورانه و خاصی ارائه می‌کند تا کارایی وسایل نقلیه را افزایش دهد. ما همچنان از آرمان کشور برای رشد پایدار با عبور از مرزهای تخصص و پیشرفت‌های فناوری حمایت می‌کنیم. ما کاملا اطمینان داریم که می‌توانیم با ارائه روانکارهای با مصرف انرژی پایین و عملکرد بالا و هماهنگ‌سازی با تقاضای مصرف‌کننده، موقعیت خود را به‌عنوان یک شرکت روانکار پیشرو تقویت کنیم.»

صنعت‌خودرو هند به‌دلیل اجرای BS-VI، یکی از بزرگ‌ترین تحولات فناوری در سال‌های اخیر را تجربه کرده است. استانداردهای BS-VI اکنون به‌مرحله اجرا درآمده و تولیدکنندگان برای دستیابی به‌مقررات جدید تلاش زیادی می‌کنند.

به‌عنوان بخشی از اصلاحات با هدف تامین سوخت تمیزتر در هند، دولت پروژه‌های آزمایشی زیادی را به‌منظور بهبود کارایی و کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه‌ای آغاز کرده است. زیرا بازارها با سرعت قابل ‌توجهی درحال حرکت به‌سمت سوخت‌های پاک‌تر مانند CNG، بیودیزل، EV و غیره هستند.

هند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای روغن روانکار درجهان محسوب می‌شود و اکنون با اجرای الزامات مربوط به‌عملکرد بالا و کیفیت هیبرید، جذاب‌تر و رقابتی‌تر از گذشته نیز شده است. تولیدکنندگان با استفاده از کاهش تاثیرات محیط‌زیستی و ارائه کیفیت فنی بهتر و نوآورانه‎تر در پی پیشرفت در این بازار هستند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =