افزایش ظرفیت تست ‌های میدانی تایرسازان چینی

گروه لینگ ‌لانگ که به ‌عنوان مالک برند شاندونگ لینگ ‌لانگ تایر شناخته می‌شود،‌ در حال احداث میدان تست جدیدی در شهر شاندونگ استان ژیان چین است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این سایت تست مجازی که از دستگاه‌های تست پیشرفته وی-گراف‌سیم (VI-GraphSim) و وی-جاده‌ای (VI-Road) از شرکت وی-گرید استفاده می‌کند. 

لینگ‌لانگ با استفاده از این سیستم توانایی خواهد داشت که اطلاعات جاده‌ای را به‌صورت فایل‌های مدون در اختیار داشته باشد و سناریوهای مختلف تست را به‌صورت گرافیکی در شرایط آنلاین و آفلاین شبیه‌سازی کند.

همچنین اطلاعات لینگ ‌لانگ در قالب این فایل ‌ها در اختیار همه خواهد بود و افراد از طریق وب ‌سایت وی-گرید امکان دسترسی به آنها را دارند.

نای کیوهای (Nie Qiuhai) مدیر اجرایی این میدان تست می‌گوید: « گروه ما در سال ۲۰۱۶ ، یک سایت آزمایش ۱۵۰هکتاری به نام سینو-آسیا را افتتاح کرد که یکی از جامع‌ترین میدان‌های تست در آسیا و نخستین محل آزمایش تایر در فضای باز در چین است. اما حالا با استفاده از نرم افزار VI-GraphSim و VI-Road که توسط شرکت VI-Grade به ما ارائه شده، قصد داریم با بهره‌مندی‌از سناریوها و برنامه‌های مختلف، قابلیت آزمایش مجازی خود را تقویت و به این‌ترتیب روند توسعه فعالیت‌های مجازی و اعتبارسنجی خود را تقویت کنیم.» 

گروه لینگ ‌لانگ امیدوار است با افزایش توانایی ‌های خود در پیوند دادن آزمایش‌های فیزیکی و مجازی، بتواند با خودروسازان و سایر تولیدکنندگان OEM در زمینه تولید وسایل نقلیه جدید همکاری بیشتری داشته باشد.

گیدو بایراتی، مدیرفروش و بازریابی شرکت وی-‌گرید نیز می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که لینگ‌لانگ برای تهیه مسیرها و سناریوی گرافیکی مجازی؛ همکاری با VI-Grade را انتخاب کرد.

این سیستم به مشتریان کمک خواهد کرد هم درباره طراحی به روش‌ سریع‌تر و دقیق‌تر، تصمیماتی بهتری را اتخاذ کنند و هم با کاهش وابستگی به نمونه‌های اولیه، امکان دسترسی به نسخه مجازی میدان تست با هزینه پایین‌تری را در اختیار داشته باشند.»

شرکت وی‌-گرید به‌عنوان یکی از پیشروترین ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات نرم‌افزار در دسته نرم‌افزارهای شبیه‌سازی به‌شمار می‌رود زیرا برای بسیاری از قطعه‌سازان شرایط تست مجازی را برقرار کرده است. همچنین این شرکت راه‌حل‌های تاثیرگذاری در شبیه‌سازی رانندگی استاتیک و پویا ارائه کرده است. 

این شرکت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و در این ۱۵‌سال راه‌حل‌های ابتکاری در روند توسعه از طراحی گرفته تا ورود به سیستم حمل‌ونقل ارائه کرده که البته عمده آنها مرتبط با خودرو، هوافضا، موتورسیکلت، مسابقات اتومبیلرانی و راه‌آهن است.

این شرکت دفاتر رسمی در آلمان، سوئیس، ایتالیا، انگلستان، ژاپن، چین و ایالات‌متحده آمریکا تاسیس کرده است. همچنین به‌عنوان‌یک شبکه جهانی با بیش‌از ۲۰ شریک قابل‌اعتماد، به‌عنوان شرکتی پویا و درحال رشد با یک تیم فنی بسیار ماهر شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =