نمایشگاه CES 2021

هانکوک ‌تایر قصد دارد از روز یازدهم الی چهاردهم ژانویه برنامه ‌های نوین خود را در ارتباط با توسعه پایدار و استفاده از فناوری‌ های نوین و همچنین ارتباط دادن این فناوری ‌ها با صنعت لاستیک در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی کالیفرنیا یا CES به‌ عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه مرتبط با صنعت لوازم ‌برقی معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، در ابتدای مسیر، این شرکت قصد دارد محصولاتی را تولید کند که تسهیل‌ گر ساخت دستگاه‌ های واقعیت مجازی «AR» باشند و از تکنولوژی پیشرفته‌ای سخن به ‌میان می‌آید که می‌تواند تمام صنایع را متحول کند. 

قرار است برای این بخش از برنامه، هانکوک از مدل اولیه‌ای از دستگاه‌های اختصاصی این برند برای بهره‌گیری از نوعی فناوری که قابلیت HMD یا نصب روی سر را دارند، رونمایی کند.

این طرح که در حال حاضر با نام MS-AR20 شناخته می‌شود، روی مصارف صنعتی تمرکز دارد و بر همین اساس ویژگی‌های خاص و متفاوتی را ارائه خواهد داد.

پس از هدست واقعیت مجازی می‌توان به‌اسکوترهای برقی اشاره کرد که باز هم در آن‌ها از سیستم‌های واقعیت مجازی استفاده شده است. این اسکوترها روی چرخ‌های ۱۱اینچی حرکت می‌کنند که غیر از بهره‌مندی از ظاهر خاص، ایمنی‌شان نیز تضمین شده است.

هانکوک برای این اسکوترها صفحه‌نمایش و دوربین اختصاصی درنظر گرفته که سبب هوشمندسازی این تجهیزات شده و ایمنی راکب را تضمین می‌کند. همچنین برای سهولت هنگام حمل، این اسکوتر جمع شده و برای جذب سلیقه‌های مختلف در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود.

درنهایت می‌توان به‌پلت‌فرم آزمایشگاه آنلاین CMF اشاره کرد که فضایی را دراختیار طراحان صنعتی قرار می‌دهد تا محصولات را براساس ایده‌های خود توسعه دهند.

این آزمایشگاه از فوریه ۲۰۲۰ توسط هانکوک افتتاح شده است و به‌صورت رسمی فعالیت می‌کند؛ اما قرار است درنمایشگاه CES این تایرساز نسخه عمومی و همچنین تجهیزات بیش‌تری را در این بستر عرضه کند.

بیونگی وئو، مدیر بخش راهکارهای نوین هانکوک گفت: «مدل راهکاری ما براساس طراحی و توانایی‌های مهندسی و استفاده از قابلیت‌های بهترین شرکت‌های هم‌کلاس در سراسر جهان بوده و می‌تواند نوآوری در فناوری را همچنان به‌پیش ببرد. ما خوشحالیم که برای نخستین‌بار در CES شرکت کرده و محصولات برتر خود را در CES 2021 که به‌صورت تمام‌دیجیتال برگزار می‌شود، به‌نمایش می‌گذاریم. بنابراین امیدواریم که بتوانیم در پیشرفت فناوری‌های آینده سهیم باشیم.»

این نخستین‌بار است که نمایشگاه بزرگ CES به‌صورت تمام‌آنلاین برگزار می‌شود و هانکوک نیز از این فرصت برای معرفی نوآوری‌های خود استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =