Volkswagen Caddy Wagon + GT tire

غیر از استیشن‌ها، ون‌های کوچک نیز جزو خودروهایی به‌حساب می‌آیند که بازار اصلی آن‌ها اروپاست و در این میان ساخت تایر برای این‌گونه خودروهای نیمه‌سنگین که کاربری جدی و سنگین‌تر از خودروهای سواری دارند، برای تایرسازان نوعی چالش جدی محسوب می‌شود. 

چالشی که به‌نظر می‌رسد جی‌تی‌تایر به‌خوبی برآن فائق آمده و با کسب رتبه AA از سازمان استانداردگذاری تایرهای اروپا موفق به‌عقد قرارداد تامین نیاز خط تولید یکی از پرفروش‌ترین محصولات این سگمنت شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، نسل پنجم از فولکس‌ واگن کدی پرفروش‌ترین خودرو تجاری در اروپا محسوب می‌شـــود و حالا به‌نظر می‌رسد فولکس‌واگن گزینه بهتری نسبت به‌جی‌تی‌تایر برای تامین نیاز خط تولید این محصول یا درواقع تامین تایرهای OE از سری جی‌تی سینرژی-اچ۲ «GitiSynergyH2» پیدا نکرده است. 

هم‌زمان با تولید نسل پنجم فولکس‌واگن کدی، تایرساز سنگاپوری نیاز بزرگ‌ترین خودروساز اروپایی را پاسخگو بوده است؛ اما مشتریان بازار افترمارکت لازم است تا مارس ۲۰۲۱ صبر کنند تا سری جدید تایرهای این برند در ابعاد ۲۱۵ به ۵۵ و شعاع ۱۷ اینچ را در نسخه XL98H خریداری کنند.

قرار است سری جدید H2 جایگزین سری جی‌تی سینرژی E1 و H1 شود و هردو محصول از سال ۲۰۱۶ به‌صورت اختصاصی برای بازار اروپا تولید می‌شوند. 

تایرهای سری سینرژی توسط تیم تحقیق و توسعه اروپایی جی‌تی‌تایر در هانوفر آلمان طراحی شده و در روند توسعه این محصول با هدف ارتقا و به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربه با سایر واحدهای تحقیق و توسعه این شرکت در سراسر جهان همکاری مستقیمی صورت گرفته است.

تیم اروپایی تحقیق و توسعه جی‌تی اعلام کرده که هدف اصلی آن‌ها پیشرفت در دو زمینه‌ عملکردی و ارائه تجربه رانندگی باکیفیت‌تری به‌صورت کلی در نسل جدید این محصول بوده است. 

درنتیجه محصولی خلق شد که علاوه‌بر ارتقای واضح در عملکرد خشک، ایمنی بیش‌تری را نیز هنگام ترمزگیری به‌دلیل استفاده از طرح جدید آج خلق کرده است.

همچنین رفتار فرمان و هندلینگ در این مدل‌ها ارتقا یافته که دلیل اصلی آن کاهش آب پیمایشی یا «aquaplaning» بوده است. همچنین فارغ از سبک‌های مختلف رانندگی، در نسل جدید این محصول توان پیمایش تایر تا رسیدن سطح آج آن به ۲۰ درصد نیز افزایش پیدا کرده که این برای یک محصول تجاری بسیار مهم است.

استفان فیشر «Stefan Fischer» مدیر منطقه‌ای جی‌تی‌تایر در اروپا گفت: «برای تحویل نخستین‌نمونه از تایرهای با برچسب رتبه AA از اتحادیه اروپا برای فولکس‌واگن کدی ۵ سرمایه‌گذاری سنگینی صورت گرفته و این موضوع نشان‌دهنده آن است که شعبه اروپایــی جی‌تی‌تایر چقدر از نظر تحقیق و توسعه و توانایی‌های ساخت در کارخانه‌های مـــــــدرن پیشرفت کرده است. درواقع سری سینرژی اچ ۲ یک گام بزرگ رو به‌جلو خواهد بود که جای دو سری قبل را می‌گیرد. بنابراین عملکرد آن در تمام زمینه‌ها افزایش یافته است. این موضوع به‌ویژه در تست‌های مرطوب و پتانسیل پیمایش مسافت به‌وضوح به‌اثبات رسید و سبب شد که ما از اهداف درنظرگرفته‌شده از سوی گروه فولکس‌واگن بسیار جلوتر باشیم.» 

مارتین ولز «Martin Wells» مدیر بخش تامین OEM شعبه اروپا جی‌تی‌تایر نیز افزود: «تامین نیاز فولکس‌واگن برای کدی ۵ یکی از نقاط عطف حضور جی‌تی‌تایر در اروپا به‌حساب می‌آید و بر همکاری گسترده و عالی این برند با بخش وسایل‌نقلیه تجاری فولکس‌واگن تاکید دارد.» 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =