باتری

گارانتی در زمان خرید باتری یکی از نکاتی است که مشتریان به‌آن دقت بسیاری دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،گارانتی در زمان خرید باتری یکی از نکاتی است که مشتریان به‌آن دقت بسیاری دارند. هرچند به‌عقیده برخی فعالان بازار، خیلی نباید روی گارانتی‌ حساب کرد؛ اما به‌هرحال مشتریان هنگام خرید باتری آن ‌را طلب می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های باتری‌ساز روند مشخص و ساده‌ای برای ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی باتری دارند. اما یکی از شرکت‌های بزرگ بخش‌خصوصی روند عجیبی در بحث گارانتی در پیش گرفته و سبب شده است هم مصرف‌کننده و هم نمایندگان و بنکداران این شرکت با چالش مواجه شوند.البته پیش از این روزنامه «دنیای‌خودرو» این موضوع را پیگیری کرده و مدیران این شرکت از حل مشکل در این بخش خبر داده‌اند. موضوعی که بنا به‌اظهار برخی نمایندگان این شرکت تنها سه‌روز برطرف شده و بار دیگر مشکلات مربوط به‌گارانتی از سرگرفته شده است! ظاهرا این شرکت سامانه جامع همیار را به‌عنوان اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند برای ارتباط بین توزیع‌کنندگان به‌روزرسانی کرده که این امر سبب ایجاد اختلال در روند ثبت سفارشات نیز شده و به‌نظر می‌رسد مشکل همچنان باقی است و نمایندگان و خریداران این شرکت را با چالش مواجه کرده است. درهمین زمینه یکی از نمایندگان این شرکت بزرگ بخش‌خصوصی به روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «متاسفانه شرایط برای گارانتی محصولات این شرکت با مشکل مواجه شده و عملا ارتباط با شرکت برای ارائه گارانتی قطع است.»
این فعال بازار باتری در ادامه می‌گوید: «درگذشته نمایندگان و بنکداران به‌صورت مستقیم با شرکت درارتباط بودند؛ اما شرکت در اقدام عجیبی یک واسطه بین ما و خود قرار داد و موضوع گارانتی را برای ما به‌یک معضل بزرگ تبدیل کرد و حالا ما نمی‌دانیم کدام باتری شامل گارانتی می‌شود.»
وی می‌افزاید: «شرکت سیستم پیچیده و غیرضروری در این بخش ایجاد کرده و به‌سادگی می‌شد با وارد کردن یک کد در سیستم متوجه شد که آیا این باتری شامل گارانتی است یا خیر.»
این فعال بازار در ادامه با انتقاد از سیستم گارانتی این شرکت اظهار می‌کند: «شرکت اجبار کرده است که برخی اطلاعات غیرضروری را که به‌هیچ‌عنوان به‌کار نمی‌آید، از مشتریان دریافت کنیم. درمقابل تنها شماره‌ تلفن‌همراه فرد دریافت می‌شود و ثبت شماره‌ پلاک خودرو ضروری نیست. یعنی اهمیتی ندارد پلاک خودرو به نام چه‌کسی است.»
وی تاکید می‌کند: «درمورد گارانتی، شرکت باید فکری به‌حال سریال‌ باتری‌ها کند و همچنین پاسخگوی سوالات مطرح‌شده برای مشتریان باشد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =