صنایع هوایی

شرکت «NYCO» به‌منظور ارزیابی همکاری میدانی درزمینه روغن‌موتور و توسعه روان‌کننده‌های هوانوردی پایدار جدید، قرارداد راهبردی با آژانس هواپیمایی ایرفرانس امضا کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت «NYCO» به‌منظور ارزیابی همکاری میدانی درزمینه روغن‌موتور و توسعه روان‌کننده‌های هوانوردی پایدار جدید، قرارداد راهبردی با آژانس هواپیمایی ایرفرانس امضا کرده است.
ایرفرانس از سال 2017 محصول از TURBONYCOIL® 600 در انواع هواپیماهای مختلف ازجمله خانواده ایرباس A320، خانواده بوئینگ 777 و ایرباس A220 استفاده می‌کند. ایرفرانس پس‌از تایید صلاحیت TURBONYCOIL® 600 اقدام به استفاده از این محصولات در هواپیماهای دوربرد کرده است.
این شرکت هواپیمایی با تایید محصول GE-90 (برای ناوگان B777) همکاری خود را با نیکو فرانسه شروع کرد و اکنون از محصول CF6-80 (برای ناوگان A330) استفاده می‌کند. درپی مشارکت اخیر NYCO با بزرگ‌ترین آژانس هوایی فرانسه حالا جاه‌طلبی روانکارساز افزایش یافته است به‌همین‌دلیل در شرایط فعلی بر مزایای بالقوه محصولات خود همچون فناوری‌های نوآورانه و پایدار مانور می‌دهد البته تمام این محصولات طی همکاری با تولیدکنندگان اصلی «OEM» ازجمله سازندگان هواپیما و پیشرانه جت توسعه یافته‌اند.
پدرو داسی، مدیر بخش روانکارهای صنعت هوانوردی غیرنظامی NYCO گفت: «این قرارداد مشارکت همکاری بین نیکو و ایرفرانس را به واقعیت تبدیل می‌کند. این حرکت در سال 2014 با حمایت NYCO از ایرفرانس و از طریق منطقی‌سازی مصرف گریس‌های همه‌منظوره آغاز شد و با ارزیابی خدمات TURBONYCOIL® 600 در هواپیماهای مختلف ایرفرانس ادامه یافت.
به این اعتماد متقابل افتخار می‌کنیم و خوشحالیم در کنار ایرفرانس در توسعه روانکارهای جدید در صنعت هواپیما به صورت پایدار فعالیت می‌کنیم.» همچنین دیدیه وِرت، معاون ناوگان و مهندسی موتور ایرفرانس گفت: «ارزیابی خدمات موفقیت‌آمیز محصولات NYCO توسط ایرفرانس نشان می‌دهد NYCO می‌تواند با بهترین‌های این صنعت رقابت کند.
مشتاقانه منتظر همکاری با NYCO برای توسعه محصولات پایدار مطابق با اهداف سلامت و ایمنی ایرفرانس هستیم. همچنین ازجانب خود با ارائه تجربیات و الزامات یک اپراتور به توسعه این محصولات کمک خواهیم کرد.»
به نظر می‌رسد معرفی محصولات جدید نیکو نخستین گام در ارائه نسل جدید روانکارها باشد و تغییراتی زیادی را برای هماهنگی با الگوهای توسعه پایدار و حفاظت از محیط‌زیست اجرایی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =