پی زیرو RA5A

در رالی جزیره قناری دور سوم مسابقات رالی قهرمانی اروپا یا «FIA» پیرلی یک تایر آسفالتی جدید با ترکیب سخت را معرفی کرد؛ P Zero RA5A. این محصول تکامل‌یافته RA5 است که طی سه سال گذشته به پیروزی‌های متعددی در سری مسابقات بین قاره‌ای دست یافت.

به گزارش «اخبار خودرو»،در رالی جزیره قناری دور سوم مسابقات رالی قهرمانی اروپا یا «FIA» پیرلی یک تایر آسفالتی جدید با ترکیب سخت را معرفی کرد؛ P Zero RA5A. این محصول تکامل‌یافته RA5 است که طی سه سال گذشته به پیروزی‌های متعددی در سری مسابقات بین قاره‌ای دست یافت. تایر جدید برای رانندگان مجهز پیرلی ازجمله نیل سولانز اسپانیایی که پس از پیروزی در دور افتتاحیه در فافه با فولکس‌واگن پولو رالی 2 به ERC بازمی‌گردد، در دسترس خواهد بود.
محصول جدید پیرلی برای آسفالت خشک و ساینده بوده و دارای ترکیب آج جدید، ساختاری نوین با هدف ارائه عملکرد بهتر، سایش کمتر و قابلیت اطمینان در سخت‌ترین شرایط و طولانی‌ترین مراحل حتی در دمای بالاست. طیف وسیعی از تایرهای پیرلی برای رویداد گرن کاناریا انتخاب‌ و تکمیل شده است که البته ویژگی مهم آن‌ها امکان استفاده در جاده‌های ساینده بوده زیرا ترکیبات آنها شامل گدازه‌های آتشفشانی است. البته P Zero RA7B متوسط، RA7+B نرم و RA9 supersoft، و همچنین Cinturato RWB برای هوای مرطوب است.
ترنزیو تستونی، مدیر فعالیت‌های رالی پیرلی، اظهار کرد: «پس از سه سال موفقیت P Zero RA5 قابل‌اعتماد با RA5A جایگزین می‌شود. این محصول که به لطف فناوری‌های جدید توسعه یافته است، توسط تیم تحقیق و توسعه ما عملکرد بیشتر و سایش کمتری را ارائه می‌دهد. تجربه‌ای که ما در WRC به دست آورده‌ایم نیز برای توسعه تایر مخصوص آسفالت ما بسیار ارزشمند بوده، آن‌هم با شرایطی سخت‌تر از مسابقات قهرمانی اروپا و ملی که دارای ویژگی‌های طولانی‌تر و سطوح تهاجمی‌تر است. رالی جزیره قناری از پنجشنبه تا شنبه برگزار می‌شود، همچنین مسابقات رده سنی نوجوانان فدراسیون اتومبیلرانی که پیرلی تنها تامین‌کننده آن است. در دور اول بین 14 راننده جوان «27 ساله یا کمتر» پشت فرمان خودروهای رالی 4 مسابقه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =