کد خبر: 240671
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کارت سوخت

هم‌اکنون هیچ کارت سوخت معوقی مربوط به پارسال نداریم و همه معوقه‌ها تا اواسط اردیبهشت‌ماه امسال صادر و به پست تحویل شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: «تمامی کارت‌های هوشمند سوخت معوق مربوط به سال 1400 صادر و به پست ارسال شده است.» مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این مطلب افزود: «هم‌اکنون هیچ کارت سوخت معوقی مربوط به پارسال نداریم و همه معوقه‌ها تا اواسط اردیبهشت‌ماه امسال صادر و به پست تحویل شده‌اند.»
وی ادامه داد: « درحال‌حاضر درخواست‌های صدور کارت‌المثنی مربوط به صدور کارت‌سوخت‌های یک‌ماه تا یک‌ماه‌ونیم گذشته هستند.» رضایی درخصوص افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت درخواستی پارسال خود نشده‌اند، توضیح داد: «این افراد می‌توانند به سایت epolice.ir مراجعه یا بباه شماره 09627 تماس بگیرند تا از طریق کد رهگیری مطلع ‌شوند کارت سوختشان در چه مرحله‌ای است.» رضایی دلایل متقاضیان جامانده از دریافت کارت‌سوخت المثنی را مربوط به پست دانست و گفت: «بیشترین مشکلات مربوط به پست است. به‌این‌صورت که یا مالک در منزل نبوده یا آدرس اشتباه بوده و کارت مرجوع شده است.»
مدیر سامانه هوشمند سوخت ادامه داد: «بعد از پست بیشترین علل تاخیر کارت‌های سوخت پارسال، خودروهای اسقاطی، خودروهای فرسوده یا خودروهای توقیفی بوده‌اند که به آن‌ها کارت تعلق نمی‌گیرد.» رضایی همچنین گفت: «‌فروردین امسال 200هزار درخواست کارت‌سوخت داشتیم و اما تولی ما 530 هزار کارت سوخت بود. این تولید اضافه مابه‌التفاوت درخواست‌های معوق 1400 است که صادر شده، بخش بعدی درخواست معوق نیز در اردیبهشت امسال صادر شد که حدود 200هزار کارت سوخت بود.»
مدیر سامانه هوشمند سوخت افزود: «در سال 1400 تعدادی از درخواست‌های صدور کارت با تعویق مواجه شد که در فروردین امسال قول دادیم به این درخواست‌ها رسیدگی کنیم. با صادر شدن این کارت‌ها به‌نظر می‌رسد افراد اندکی بدون کارت سوخت باشند. اعلام این خبر همزمان با درنظر گرفتن برنامه‌خاص و جدید برای کنترل مصرف سوخت و سایر برنامه‌های سوخت‌محور در کشور نیست.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =