کاسترول و  BYD

با خیز بی‌وای‌دی برای تولید یک‌میلیون دستگاه خودرو برقی و پایان تولید خودروهای درون‌سوز همکاری شرکت‌های فعال درحوزه خودروهای برقی و باتری‌ آن‌ها به‌طور قابل توجهی گسترش یافته و هر روز شاهد توافقنامه و قراردادهای همکاری مشترک بین شرکت‌ها هستیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،با خیز بی‌وای‌دی برای تولید یک‌میلیون دستگاه خودرو برقی و پایان تولید خودروهای درون‌سوز همکاری شرکت‌های فعال درحوزه خودروهای برقی و باتری‌ آن‌ها به‌طور قابل توجهی گسترش یافته و هر روز شاهد توافقنامه و قراردادهای همکاری مشترک بین شرکت‌ها هستیم. شرکت‌ها جدیدترین فناوری خود را به‌اشتراک می‌گذارند تا طی سال‌های آینده فناوری‌های جدیدی برای تولید باتری خودروهای برقی به‌بازار عرضه شود. درجدیدترین رویداد دو شرکت بزرگ نفتی و تولید باتری خودرو یعنی کاسترول و بی‌وای‌دی با یکدیگر قرارداد همکاری مشترک امضا کردند و بر این اساس کاسترول و بی‌وای‌دی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در چین قرارداد همکاری استراتژیک سه‌ساله جدیدی را امضا کردند که در آن از فرمول و مواد پیشرفته EV Castrol ON درمحدوده رو به‌رشد خودروهای الکتریکی BYD استفاده خواهد شد.
BYD که سال گذشته تقریبا 600 هزار دستگاه انواع خودروهای برقی را فروخت، قصد دارد این میزان را در سال 2022 به‌یک‌میلیون دستگاه برساند و به‌طور فعال به‌بیش از 60 کشور در جهان صادرات داشته باشد. به‌عنوان بخشی از آخرین توافق و براساس آزمایش، BYD (چین) رسما استفاده از Castrol ON EV Transmission Fluid را در خودرو پرچمدار لوکس Han خود توصیه می‌کند. این قرارداد همکاری همچنین سبب می‌شود BYD (چین) استفاده از سیال انتقال EV Castrol ON را در این برند که در مسابقات قهرمانی رالی چین (CRC) رقابت می‌کنند، ترویج کند. محصولات Castrol ON عملکرد، کارایی و دوام لازم را برای برنده شدن در مراحل سخت رالی ارائه می‌دهند. مایک ژانگ، معاون مدیرعامل کاسترول چین اظهار داشت: «کاسترول و بی‌وای‌دی یک رابطه طولانی‌مدت دارند و این یک نقطه عطف مهم در توسعه تجارت انرژی‌های جدید کاسترول درچین به‌شمار می‌رود. این همکاری استراتژیک با BYD (چین) به‌ما کمک می‌کند جایگاه پیشرو کاسترول را در بازار خودروهای برقی چین تقویت کنیم.»
Zikai Gao، مدیرعامل بخش جهانی خدمات پس از فروش BYD نیز اظهار داشت: «بی‌وای‌دی نخستین شرکتی بود که Castrol ON EV Fluids را برای تجارت خدمات پس از فروش در ژانویه 2021 معرفی کرد و ما اکنون رسما استفاده از Castrol ON EV گیربکس را توصیه می‌کنیم. محصول کاسترول برای سدان پرچمدار لوکس ما، هان بسیار مناسب است و همان‌طور که ما پایان تولید خودروهای موتور احتراق داخلی (ICE) را اعلام می‌کنیم، معتقدیم این همکاری با Castrol به‌ما کمک می‌کند به‌پذیرش خودروهای برقی در سراسر جهان سرعت ببخشیم.»
طیف Castrol ON شامل مایعات انتقال برای خودروهای برقی، مایعات حرارتی باتری‌ خودروهای برقی و همچنین گریس‌های خودروهای برقی است و سیالات گیربکس EV پیشرفته محافظت بهتری از پیشرانه ارائه می‌دهند و کارایی را بهبود می‌بخشند. سیالات حرارتی Castrol EV به‌خنک‌تر ماندن باتری‌ها، حتی در شرایط شدید کمک می‌کنند و این امکان شارژ فوق‌العاده سریع را فراهم می‌کند؛ درحالی که گریس‌های EV آن نقشی حیاتی درحفظ راندمان بهینه و افزایش طول عمر اجزای خودرو دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =