دورنا باتری

صنعت باتری‌های سرب‌اسید در کشور طی سال‌های اخیر توانسته به‌خوبی نیاز کشور را برآورده کند. این صنعت به‌لحاظ کمی و کیفی پیشرفت داشته و دورناباتری از شرکت‌هایی است که در سال‌های گذشته درمسیر صحیحی قرار داشته و توانسته به‌موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،صنعت باتری‌های سرب‌اسید در کشور طی سال‌های اخیر توانسته به‌خوبی نیاز کشور را برآورده کند. این صنعت به‌لحاظ کمی و کیفی پیشرفت داشته و دورناباتری از شرکت‌هایی است که در سال‌های گذشته درمسیر صحیحی قرار داشته و توانسته به‌موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. بررسی عملکرد این شرکت طی ۱۰ سال اخیر نشان می‌دهد چگونه توانسته گام به‌گام پیش برود و مشتریان وفاداری را برای محصولاتش به‌دست آورد. تولید با کیفیت شعار اصلی این شرکت تولیدکننده باتری است و با تاکید بر آن روند رو به‌رشدی داشته و دارد. درعین حال تاکید بر تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش و داخلی‌سازی این محصول نشان از رویکرد متفاوت دورناباتری درحوزه تولید است. محصولات این شرکت مورد اقبال مشتریان است و این مهم جز با سرمایه‌گذاری دربحث تحقیق و توسعه و تاکید مدیریت آن بر تولید با کیفیت تحقق پیدا نمی‌کرد.

همچنین در روز صنعت و معدن طی مراسمی که با حضور صنعتگران موفق استان آذربایجان شرقی برگزار شد، شرکت دورنا باتری به‌عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شد. این شرکت قصد دارد در این منطقه فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد کند و ضمن افزایش سهم خود در بازار باتری ایران، بحث صادرات به‌دیگر کشورها را نیز پیوسته دنبال کند.

درهمین زمینه مدیرعامل شرکت دورناباتری در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با بیان این‌که تاکید ما بر کیفیت استوار است، گفت: «رسیدن به‌اهداف و بیانیه‌های ماموریت متعالی شرکت، استراتژی‌های نابی را نیز طلب می‌کند. بنابراین دورناباتری قصد دارد با ارتقای کیفیت محصولاتش به‌طور پیوسته در راستای جلب رضایت مشتریان خود با تلاش وافر اهداف شرکت را یکی پس از دیگری محقق کند.»

سعید صدیقی‌بناب درادامه با اشاره به‌مسیری که دورناباتری برای رسیدن به‌موفقیت باید طی کند، تصریح کرد: «دورناباتری قصد دارد با در پیش گرفتن روش‌های نوآورانه سیستم بازاریابی، تبلیغ و توزیع، راه رسیدن به‌اهداف خود را هموار کند.»

شرکت دورناباتری درحال حاضر به‌تولید و توزیع انواع باتری خودرو، تولید انواع پلاستیک مورد استفاده در صنعت باتری، بازیافت انواع باتری فرسوده و واردات و صادرات کالاهای مجاز مشغول است.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به‌فعالیت‌های متنوع این شرکت گفت: «قبل از ثبت این شرکت تجربه لازم در امر تولید باتری خودرو را دراختیار داشتم و به‌عنوان مدیرعامل و سهام‌دار عمده شرکت دورناباتری، از سوابق مثبت و در خور توجهی در صنعت‌باتری خودرو برخوردارم.»

سعید صدیقی‌بناب با تاکید بر این‌که شرکت دورناباتری سالانه بیش از یک‌میلیون عدد از انواع باتری را تولید می‌کند، ادامه داد: «شرکت دورناباتری سالانه بیش از یک میلیون عدد باتری خودرو با برندهای ارس، نوبل، پوشیتا، دورنا و ای پلاس تولید کرده و حدود 10 درصد ظرفیت تولید کشور را به‌خود اختصاص داده است.»

وی افزود: «این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن آزمایشگاه شیمی، کوانتومتریو برق و همچنین استفاده از دانش و تکنولوژی با استانداردهای روز دنیا و با بهره‌گیری از مشاوران اسپانیایی و ژاپنی درصدد تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت است.»

صدیقی درادامه با اشاره به پتانسیل‌های بالای دورناباتری اظهار کرد: «شرکت درحوزه صادرات به‌کشورهای مختلف در قاره آسیا گام‌های مثبتی برداشته است.»

وی سپس به‌دورنمای این شرکت اشاره کرد و گفت: «شرکت گروه تولیدی دورناباتری با رعایت استانداردهای روز دنیا، تولید کالاهای با کیفیت فاز اول و دوم طرح خود را در کمتر از یک‌سال و نیم راه‌اندازی کرده است.»

کارخانه این شرکت در زمینی به‌مساحت بیش از40 هزار مترمربع واقع در جاده صوفیان - شهرک صنعتی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت دورناباتری با تاکید بر اهداف شرکت اذعان کرد: «شرکت علاوه‌بر کسب سود، مقاصد مهم دیگری را نیز دنبال می‌کند که از آن جمله می‌توان به‌رهبری بازار، توسعه برند شرکت و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در منطقه اشاره کرد.»

صدیقی اظهار داشت: «در این مجموعه از باتری 35 آمپر گرفته تا 200 آمپر تولید می‌شود و اتفاق مهمی که در بیست‌وششمین نمایشگاه قطعات تبریز رخ داد رونمایی از باتری L1)50AH) و C)220,230AH) در حوزه باتری‌های سبک و 220 و 230 آمپر برای خودروهای سنگین بود که شرکت را در رده دوم از بابت تنوع کالا در بین تولیدکنندگان صنعت باتری قرار داد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =