ABB Terra

نمایندگی Soper در لینکلن دو شارژر خودرو الکتریکی فوق سریع ABB Terra 360 را نصب کرده است که می‌تواند امکان پیمودن 62 مایل (100 کیلومتر) مسافت را با پر کردن شارژ درعرض سه دقیقه فراهم کند.

مدیران این نمایندگی با ابراز خرسندی از این موضوع گفته‌اند رانندگان BMW در لینکلن نخستین کسانی در بریتانیا هستند که از آخرین فناوری شارژ بهره می‌برند.

آن‌ها افزوده‌اند: «هریک از دو شارژر Terra 360ما می‌توانند 4 دستگاه خودرو برقی BMW i7 را با سرعت بالایی به‌طور کامل شارژ کنند.» اندرو تولی، فروشنده اصلی Soper Lincoln BMW گفت: «شارژرهای جدید به‌ما کمک می‌کنند جایگاه خود را به‌عنوان یک نمایندگی که همواره در آخرین فناوری‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری کرده است، حفظ کنیم.»

Terra 360 دارای واحدهای خروجی دوگانه است؛ به‌این معنی که دو دستگاه خودرو می‌توانند به‌طور هم‌زمان با استفاده از اتصال سیستم شارژ ترکیبی (CCS) شارژ شوند. CCS راه‌حل استاندارد شارژ برای طیف وسیعی از خودروهای برقی ب‌ام‌و است.

تا اواسط سال 2023، ABB یک نسخه چهار خروجی از Terra 360 را در بریتانیا عرضه خواهد کرد تا قدرت را بین حداکثر چهار دستگاه وسیله‌نقلیه به‌طور هم‌زمان تقسیم کند؛ به‌این معنی که یک دستگاه قادر خواهد بود 90 کیلووات برق را به‌طور هم‌زمان به‌چهار راننده ارائه دهد.

پیمایش ۱۰۰ کیلومتر با سه دقیقه شارژ

برای جا دادن شارژرهای جدید، نمایندگی اتصال شبکه خود را برای پشتیبانی از 560A مورد نیاز برای هر شارژر برای کار با تمام قدرت ارتقا داد.

جو الوود، متخصص محصولات شارژ خودروهای برقی در ABB گفت: «نکته مهم این‌که این پروژه همچنین به‌عنوان پایلوت برای نصب‌ دیگر شارژرهای فوق سریع Terra 360 عمل می‌کند.»

جو الوود، متخصص محصولات شارژ خودروهای برقی در ABB گفت: «ما درحال کار روی پروژه‌هایی برای نصب واحدهای Terra 360 در مکان‌های دیگر در بریتانیا هستیم؛ بنابراین دیدن مشتریانی که از این فناوری در قلب کشور استفاده می‌کنند، هیجان‌انگیز است.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Medi IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    داداش حالا بیخیال بریتانیا شو بیا درباره ایران بنویس ههههه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =