مسابقات اتومبیلرانی

هانکوک قصد دارد از سری مسابقات استوک به‌عنوان مهم‌ترین رویداد موتوراسپرت برزیل حمایت کند. سری Stock بستری برای ورود به سطح حرفه‌ای مسابقات اتومبیلرانی برزیل تحت‌عنوان سری Pro است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،هانکوک قصد دارد از سری مسابقات استوک به‌عنوان مهم‌ترین رویداد موتوراسپرت برزیل حمایت کند. سری Stock بستری برای ورود به سطح حرفه‌ای مسابقات اتومبیلرانی برزیل تحت‌عنوان سری Pro است.
طبق توافق جدید هانکوک تایرهای موتوراسپرت‌محور تایرساز کره‌ای به غیر از تامین این دو کلاس قرار است در اختیار سری فرمول 4 برزیل که دارای گواهی رسمی برگزاری تحت نظر فدراسیون اتومبیلرانی یا «FIA» است، نیز ارائه خواهد شد. هانکوک به‌عنوان تامین‌کننده انحصاری خودروهای سری مسابقات Stock تایرهای ونتوس F200 و Z207 را به تیم‌ها ارائه می‌کند.
ونتوس F200 یک تایر نرم بوده و برای ارائه عملکرد بهینه و سطح بالایی از دوام و چسبندگی در شرایط خشک طراحی شده است. برای پیست‌های مسابقه مرطوب، تیم‌ها از ونتوس Z207 استفاده می‌کنند که از عملکرد آبکشی عالی برای جلوگیری از سرخوردن خودروها
بهره می‌برد.
الکس اینو چوی (Alex Inho Choi)، رئیس شعبه آمریکای‌لاتین هانکوک تایر گفت: «شرکت ما در سری استوک برزیل مفاهیم ویژه‌ای را دنبال می‌کند، زیرا می‌دانیم این سری مسابقات برای طرفداران ورزش موتوری در برزیل و همچنین در منطقه آمریکای‌لاتین چه معنایی دارد. امیدواریم با حمایت مالی به پرورش فرهنگ موتوراسپرت در منطقه کمک کرده و همچنین از آن به عنوان بستری برای نشان دادن برتری در عملکرد و قابلیت اطمینان لاستیک‌های خود
استفاده کنیم.»
فرناندو جولیانلی، مدیر و مروج این سری مسابقات نیز اظهار کرد: «از این همکاری بسیار خوشحالیم، زیرا هانکوک علاوه‌بر اینکه از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تایر در جهان است، به‌دلیل کیفیت محصولاتش در سطح رقابتی در چند سری از مسابقات برتر موتوراسپرت بین‌المللی نیز به عنوان حامی شناخته می‌شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =