کد خبر: 245086
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
بورس

در آخرین روز معاملاتی بازار سهام در هفته گذشته، درحالی که شاخص کل بورس در ساعات میانی روند صعودی داشت و توانست تا محدوده ۲میلیون و ۲۰۵ هزار واحد نیز افزایش یابد اما در ساعات پایانی حرکت آن نزولی شد و در رقم دو میلیون و ۲۰۲ هزار واحد توقف کرد. درنهایت نیز شاخص‌کل بورس با ۵۷۰ واحد افزایش در رقم دو میلیون و ۲۰۲ هزار واحد ایستاد.

روز چهارشنبه شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۸۸۰ واحد صعود رقم ۷۷۶ هزار و ۱۷۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۸۳ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین نماد گروه مپنا نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر بورس گذاشتند.

ازسوی‌دیگر شاخص فرابورس نیز با ۲۸ واحد افزایش در رقم ۲۸ هزار و ۴۴۱ واحد ایستاد. در این بازار ۴۸۸ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین نمادهای پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =