مراسم تحویل خودروهای جتا VS7 و VS5 به‌مالکان آن‌ها

ماموت‌خودرو طی ۶ ماه اخیر توانسته با واردات برند جتا همچنان نگاه‌های مشتریانش را نسبت به‌خود مثبت و در سطح بالایی نگه دارد.بر این اساس روز گذشته مراسم تحویل خودروهای جتا VS۷ و VS۵ به‌مالکان آن‌ها برگزار شد.

بازار داغ کراس‌اوورها و تقاضای مردم برای خرید این دسته از خودروها، سبب شده است خودروسازان مطرح بیش از گذشته به رقابت سخت و تنگاتنگی در این زمینه مشغول باشند. فولکس‌‎واگن به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان، ۲۶ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی با شریک چینی خود یعنی FAW برندی مشترک را تحت‌عنوان جتا راه‌اندازی کردند. این برند در حقیقت همان محصولات فولکس‌واگن را با قیمتی اقتصادی و با کیفیت بالایی به‌بازار عرضه می‌کند.

ماموت خودرو به‌عنوان شریک ایرانی کمپانی فولکس‌واگن از سال ۱۳۹۵ به‌صورت رسمی واردکننده و نماینده انحصاری محصولات این کمپانی مطرح آلمانی در کشور بوده است.

ماموت‌خودرو طی ۶ ماه اخیر توانسته با واردات برند جتا همچنان نگاه‌های مشتریانش را نسبت به‌خود مثبت و در سطح بالایی نگه دارد.بر این اساس روز گذشته مراسم تحویل خودروهای جتا VS۷ و VS۵ به‌مالکان آن‌ها برگزار شد.

مشتری‌مداری، خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت بالای محصولات واردشده توسط ماموت‌خودرو، برگ برنده این شرکت در بازار خودرویی کشور محسوب می‌شود.

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

جتا؛ اصالت در کنار کیفیت

پیش از آغاز تحویل سوئیچ خودروهای جتا به‌مالکان آن‌ها، درباره روند رشد طراحی و حفظ اصالت طراحی محصولات فولکس‌واگن مطالبی بیان شد. در این بخش به‌نوع طراحی و حفظ اصالت طراحی سدان محبوب و خوشنام فولکس‌واگن یعنی جتا پرداخته شد که از نسل اول تا به‌روزترین نسل آن ادامه داشت و این امر، نشان‌دهنده وفاداری این سدان نسبت به‌نسل‌های پیشین خود است.

جالب است بدانید که یک دستگاه فولکس‌واگن جتا نسل ششم موسوم به‌جتا A۶ در کنار دو دستگاه دیگر برند جتا قرار گرفته بود که طبق گفته‌های هادی ملکان (عضو هیات‌مدیره ماموت‌خودرو) با گفت‌وگوهای به‌عمل‌آمده میان دو شرکت فولکس‌واگن و ماموت‌خودرو در سال ۱۳۹۵، قرار بود در یک برنامه بلندمدت، نسل ششم این سدان خوشنام جتا در کشورمان مونتاژ شود. البته به‌دلیل اعمال تحریم‌ها و خروج بسیاری از کمپانی‌های مطرح خودروساز و قطع همکاری آنان با شرکای ایرانی، این تصمیم به‌سرانجام نرسید.

پس از معرفی اجمالی جتا و بیان سیر تکامل طراحی زیبای این خودرو و چگونگی ایجاد یک برند مستقل اما تحت‌نظر کمپانی فولکس‌واگن و FAW، از مالکان خودروها درخواست شد برای دریافت سوئیچ خودرویشان روی صحنه بروند.

نکته قابل توجه دیگر در این مراسم، صحبت‌های هادی ملکان (عضو هیات‌مدیره ماموت‌خودرو) بود؛ آن‌جا که گفت: «ما قصد داریم در راستای حفظ شعارمان، خودرویی به‌مشتریانمان ارائه کنیم که کیفیت آلمانی آن حفظ شود. درعین حال با چنین اقداماتی، مساله اختصاص ارز و به‌طور کلی ارزبری نیز کاملا هدفمند خواهد بود و بر همین اساس اقدام به‌واردات محصولات جتا کردیم. همچنین برای احترام به‌مشتریانمان و تمایز در ارائه خدمات، سه‌سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی برای محصولات جتا در نظر گرفته‌ایم که نکته بسیار مهم و قابل توجه این گارانتی، سرویس تعویض روغن رایگان برای مشتریانمان است.»

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

تحویل۱۰۰ دستگاه جتا

براساس گفته‌های اشکان هرمزی (کارشناس روابط‌عمومی ماموت‌خودرو) در مراسم تحویل نخستین سری از محصولات وارداتی ماموت‌خودرو پس از آزادسازی واردات خودرو، ۱۰۰ دستگاه جتا شامل ۵۰ دستگاه جتا VS۷ و ۵۰ دستگاه VS۵ به‌مشتریان تحویل داده شد.

طبق گفته‌های هرمزی، دعوت‌نامه برای مالکان خودروها ارسال شد و حدود ۲۰ نفر از مشتریان برای تحویل خودرویشان مراجعه کردند و مالکان دیگر به‌دلیل سکونت‌شان در شهرهای دیگر، درخواست خودروبر دادند تا خودرویشان با خودروبر به‌دست‌شان برسد.

یکی از مالکان جتا VS۷ اعلام کرد قیمت نهایی و تمام‌شده برای این خودرو تا زمان تحویل ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون‌تومان بوده است. همچنین این مشتری بیان کرد خرید این خودرو صرفا برای بهره‌مندی از یک خودرو خانوادگی مناسب و با کیفیت بوده است و به‌هیچ عنوان قصد فروش آن را ندارد.

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

خدمات پس از فروش مناسب

با توجه به این‌که پس از گذشت ۶ سال واردات خودرو آزاد شده است، بسیاری از مالکان و مشتریان خودروهای وارداتی نگران آن هستند که شرکت‌های واردکننده فعلی در بخش خدمات پس از فروش نتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند.

براین اساس مجتبی نوری (مدیر خدمات پس از فروش و شبکه نمایندگی‌های ماموت‌خودرو) در پاسخ به‌این سوال که شبکه خدمات پس از فروش و تامین قطعات برای محصولات جتا در چه سطحی خواهد بود و برنامه ماموت‌خودرو در این زمینه چیست؟ گفت: «ما به‌عنوان نماینده برند فولکس‌واگن ۶ سال است به‌محصولات این خودروساز که خودمان وارد کرده‌ایم خدمات ارائه می‌دهیم و تمهیدات لازم را برای تامین قطعات اندیشیده‌ایم.

همچنین با توجه به‌واردات محصولات جتا که دقیقا روی پلت‌فرم فولکس‌واگن است، برای این مدل خودروها نیز از همان سیستم و ساختار DMS استفاده خواهیم کرد که پیش از این برای محصولات فولکس‌واگن از آن بهره می‌گرفتیم.

به‌عبارت دیگر تمام مدارک فنی و روش‌های خدمات پس از فروش (از جمله Shop manual و پارت کاتالوگ) مطابق استانداردهای فولکس‌واگن خواهد بود و به‌همین دلیل، چالشی در این بخش نداریم. تنها در بخش تنظیم و کالیبراسیون کردن دستگاه‌ها و ابزارهای جدید مرتبط با محصولات جتا کارهایی صورت پذیرفته است.

از طرفی در بخش گسترش و بهبود شبکه خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو، طی ۶ ماه گذشته کارهای زیادی انجام شده است. بر این اساس جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و شبکه خدمات پس از فروش ماموت‌خودرو آماده ارائه خدمات به‌مالکان جتاست.

همچنین مالکان خودروهای جتا در نظر داشته باشند که خدمات در هر سطحی که مطلوبشان باشد، به آن‌ها ارائه می‌شود؛ زیرا در سه سال گذشته، از بخش خدمات پس از فروش ما ارزیابی به‌عمل آمده و در رقابت با سایر شرکت‌ها در بخش خدمات پس از فروش و تامین قطعات، موفق به‌کسب رتبه نخست شده‌ایم.

بر این اساس ما شبکه خدمات پس از فروش‌مان را به‌گونه‌ای گسترش داده‌ایم که در ارائه خدمات به‌خودروهای جتا و فولکس‌واگن با مشکلی مواجه نشویم. البته گفتنی است به‌‎زودی و تا پایان سال جاری ۱۵ نماینده در سراسر کشور خواهیم داشت.»

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

آشنایی با جتا VS۷ و VS۵

جتا VS۷ و VS۵ در حقیقت کراس‌اوورهای اس‌یووی هستند و VS۷ در کلاس کامپکت کراس‌اوور اس‌یووی و VS۵ در کلاس ساب‌کامپکت کراس‌اوور اس‌یووی قرار می‌گیرد. همچنین جتا VS۷ و VS۵ روی پلت‌فرم MQB فولکس‌واگن توسعه پیدا کرده‌اند و از قوای محرکه این خودروساز استفاده می‌کنند. هر دو خودرو از طراحی بسیار زیبا و منطبق بر استفاده از خطوط نرم و سطوح تخت برخوردارند که در کلیت ، استایل اسپرت و جوان‌پسندی دارند. از نظر مشخصات فنی VS۷ و VS۵ دارای مشخصات یکسانی هستند.

به‌عبارت دیگر یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱.۴ لیتری توربوشارژ زیر کاپوت هر دو کراس‌اوور جا خوش کرده است. این موتور همان پیشرانه معروف ۱.۴ TSI فولکس‌‎واگن است.

این پیشرانه با در نظر گرفتن سیستم پرخوران توربوشارژ و سیستم پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندرها می‌‎تواند ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت را در بین ۵ هزار تا ۶ هزار آرپی‌ام (دور در دقیقه) و حداکثر ۲۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۳ هزار آرپی‌ام به‌ارمغان آورد.

هر دو خودرو از قدرت و گشتاور یکسانی در دورموتور مذکور برخوردارند. همچنین یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک (که ساخت کمپانی آیسین ژاپن است) قدرت و گشتاور را به‌چرخ‌های جلو می‌رساند.

«ماموت خودرو» این‌ بار با «جتا» می‌درخشد

تنها تفاوتی که بین جتا VS۷ و جتا VS۵ وجود دارد، ابعاد و اندازه و برخی از آپشن‌های رفاهی است.

اما از مهم‌ترین آپشن‌های جتا VS۷ می‌توان به‌سیستم استارت-استاپ، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه با پنل لمسی و دارای کانال‌های مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم ورود بدون کلید (کی‌لس) ، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی در بخش میانی داشبورد، سنسور باران، کلاستر کاملا دیجیتال، تنظیم صندلی برقی راننده در ۶ حالت، سقف پانوراما، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، سیستم صوتی دارای ۶ بلندگو، روکش چرمی صندلی‌ها، در صندوق‌عقب برقی، ولکام لایت (چراغ خوش‌آمدگویی)، سیستم چهارچرخ دیسکی به‌همراه ترمز کمکی، سیستم ترمز ضدقفل، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کروزکنترل تطبیقی، سنسور پارک جلو و عقب، اتو هلد، ۶ ایربگ (سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای)، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ‌های جلو LED، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم تشخیص هشدار خواب آلودگی و سیستم کنترل فشار باد تایرها اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 0
    نظر سنجی از ثبت نام کننده های کلوت سوال کنید تا ببینید بعد یکسال واریز وجه هنوزپولی استرداد نکرده و از سود مشارکت خبری نیست
  • عبدالله NL ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    ما که از سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودرو برای ماشین چانگان ثبت نام کردیم وهنوز ماشین نگرفتیم امکان انتخاب ماشین جدید از سامانه یکپارچه خودرو نداریم؟
  • عالی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    آقا هرگز ماشین چینی نخرید این شرکت‌ها به دروغ میگن فلان و بهمان اصلا اینطور نیست ی مشت ماشین آشغال داغی چینی رو میارن اینجا به ما میدن جون مادرتون نخرید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =