کد خبر: 28204
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
921130murano

زمانی که نیسان مورانو را در اوایل دهه 2000 روانه بازار کرد، جزو اولین خودروسازانی بود که پا به عرصه تولید خودروهای کراس اور گذاشته بود، خودروهایی که ظاهر وانت های غول پیکر را دارند و در عین حال در طراحی خصلت های خودروهای اسپورت را به ارث برده اند.

به گزارش سایپانیوز ، نسل سوم مورانو تحت عنوان مورانوی 2015 طراحی خودروهای کراس اور نیسان را یک گام جلوتر برده و از خودروهای مفهومی [در حد طراحی] رزونانس که در نمایشگاه خودروی دیترویت 2013 به نمایش در آمد الهام گرفته است.

نیسان، نسل جدید مورانو را در ماه آوریل (فروردین) در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش می گذارد و از پاییز سال آینده در معرض فروش قرار خواهد داد. این خودرو روی پلتفرمی ساخته شده که خودروهای آلتیما و پث فایندر و نسل جدید ماکسیما روی آن طراحی شده اند. اندازه مورانوی جدید تغییر نخواهد کرد و قرار نیست مدل 7 سرنشین آن هم تولید شود. چون خودروهای سه ردیف صندلی در مدل های روگ Rogue و پث فایندر وجود دارد و دیگر قرار نیست سومین مدل خودرو هم چنین گزینه ای را برای مشتری فراهم کند.

921130murano

شایع شده است که نیسان می خواهد برای هیبریدی کردن مورانوی جدید از موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر پث فایندر با یک موتور الکتریکی 22 اسب بخار استفاده کند. ضمن این که شایع شده است که نیسان قصد ندارد کراس کابریوله مورانورا عرضه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =