کد خبر: 75940
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

رئیس سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی از تراکتور کمرشکن مدل ۴۷۰ شرکت تراکتور سازی ارومیه رونمایی خواهد شد.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از صبحانه آنلاین، جعفر صادق اسکندری بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از تراکتورسازی ارومیه با اعلام این خبر افزود: تراکتور کمرشکن مدل ۴۷۰ دارای قدرت موتور ۴۲ اسب بخار و دو دیفرانسیل بوده که کمرشکن بودن این نوع تراکتور از ویژگی های بارز آن است.

وی شرکت تراکتورسازی ارومیه را یکی از بزرگترین واحد های صنعتی استان معرفی کرد که توانسته است با همت و همکاری تمامی کارکنان ، در چند سال اخیر با تولید و صادرات انواع تراکتور به مرحله سودهی مناسبی برسد.

اسکندری افزود: در این شرکت علاوه بر تولید ۱۳۰۳ دستگاه تراکتور طی سال گذشته، نسبت به بازسازی و ارتقاء کیفی بیش از ۱۳۰ دستگاه تراکتور ۲۴۰ و بهینه سازی طراحی، ساخت و نصب قطعات بیش از ۱۲۰ دستگاه تراکتور ۴۷۵ مبادرت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: امید داریم با حمایت های مختلف دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در سال ۹۴ نیز روند رشد کمی و کیفی محصولات تولیدی این مجموعه با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: بحث رونق تولید، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد ارزش افزوده در صنایع از مهم ترین برنامه های سازمان در حوزه صنعت خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه حمایت جدی از واحدهای صنعتی صادرات محور که نقش مهمی در تحرک اقتصادی استان آذربایجان غربی ایفا می کنند؛ مورد تاکید جدی سازمان است، افزود: مطالعات تخصصی صنایع استان با هدف امکان سنجی تولید محصولات فناوری بالا با هدف حضور موثر در بازارهای جهانی با رویکرد تدوین استراتژی های صادراتی کالاهای مزیتدار صادراتی استان انجام می شود

وی تولید باکیفیت، شناسایی نیاز و خواست مشتری و ماندگاری در بازارهای هدف را از ابزارهای مهم برای حضور در بازارهای جهانی برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای تولید متناسب با بازارهای هدف صادراتی، آرندی، برندسازی و اجرای دوره های آموزشی برای صاحبان صنایع در این زمینه از جمله مواردی است که سازمان در راستای حضور کالاهای تولیدی استان در بازارهای جهانی دنبال می کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد هاشمی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    چطوری افزایش نداشته که تراکتور۹۵۰که۱۱۵میلیون بوده رو من۱۶۶میلیون درتاریخ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ از کارخانه گرفتم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =