کد خبر: 148401
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به تازگی فیلمی از تویوتا فورچونر مدل ۲۰۱۶ منتشر شده است که قابلیت های آفرود و آنرود این خودرو رانشان می دهد.

به گزارش اخبار خودرو ، به تازگی فیلمی از تویوتا فورچونر مدل ۲۰۱۶ منتشر شده است که قابلیت های آفرود و آنرود این خودرو رانشان می دهد.

fortuner1

این خودرو ماه جولای سال جاری روانه بازار تایلند شد.با توجه به عرضه نسل دوم این شاسی بلند ساخته شده بر اساس هایلوکس در تایلند و استرالیا، گمان می رود بازار بعدی آن آمریکای جنوبی باشد. فورچونر مدل ۲۰۱۶ که بر اساس پلتفرم ladder-frame جدید ساخته شده دارای طول ۴۷۹۵ میلی متر، عرض ۱۸۵۵ میلی متر، ارتفاع ۱۸۳۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی متر است. در حالی که فاصله بین دو محور این خودرو مشابه فورچونر قبلی است، طول کلی آن ۹۰ میلی متر و عرض آن ۱۵ میلی متر افزایش یافته اما ارتفاعش ۱۵ میلی متر کم تر شده است.

hr_15_Fortuner_Reveal_05-e1437026349689

تویوتا هم چنین موتورهای ۲٫۵ و ۳٫۰ لیتری KD دیزلی فورچونر را با موتورهای کوچک تر جدید ۲٫۴ و ۲٫۸ لیتری خانواده GD جایگزین کرده است. موتورهای سری GD جدید برخلاف ظرفیت کم تر، دارای قدرت و گشتاور بیش تری نسبت به موتورهای سری KD هستند. موتور ۲٫۴ لیتری این خودرو قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر تولید می کند در حالی که موتور ۲٫۸ لیتری آن قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر دارد. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک یا دستی شش سرعته مجهز می شوند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =