کد خبر: 148420
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

پس از دیدن این اتومبیل مختص مسابقه، احتمالاً دلتان می‌خواهد سوارش شوید. شرکت آئودی این اتومبیل کوچک را با استفاده از فناوری پرینت سه‌بعدی ساخته است.

اخبار خودرو - فردی که در تصویر مشاهده می‌کنید و سوار این اتومبیل کوچک شده، پروفسور هوبرت والتل، رئیس بخش تولید آئودی و ابزارساز ارشد فولکس‌واگن است. اتومبیلی که وی سوارش شده، نسخه‌ای از اتومبیل اوتو یونیون تایپ سی (Auto Union Type C) مدل ۱۹۳۶ در ابعاد ۱:۲ است که با استفاده از فناوری پرینت سه‌بعدی و در کارخانه آئودی ساخته شده است.

۲۷۲۴-footofan_com

البته اجزای مختلف این اتومبیل پس از ساخت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و کل اتومبیل یکجا ساخته نشده؛ زیرا کمی برای این کار بزرگ است. با این حال، بخش ابزارسازی آئودی با استفاده از فناوری پرینت فلز، تمام بخش‌های این اتومبیل را که نسخه‌ای از یکی از قوی‌ترین اتومبیل‌های دوره مسابقات Silver Arrow محسوب می‌شود، ساخته است. این اتومبیل کاملاً شبیه اتومبیل پدالی که ۹ سال قبل توسط آئودی معرفی شده بود یا اتومبیل کانسپت E-Tron است که ۵ سال قبل رونمایی شد. تنها تفاوت این است که از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای ساخت این اتومبیل استفاده شده است. این اتومبیل که اندازه آن نصف اندازه واقعی است، به منظور نمایش پیشرفت‌های آئودی و گروه فولکس‌واگن در زمینه ساخت به ویژه در زمینه فناوری پرینت سه‌بعدی ساخته شده است. شرکت آلمانی آئودی در حال حاضر فناوری پرینت لایه‌هایی از پودر فلز را دارد که با استفاده از لیزر ذوب شده‌اند. فرقی ندارد استیل باشد یا آلومینیوم، این شرکت می‌تواند ذراتی به اندازه نصف قطر یک موی انسان پرینت کند. این تجهیزات می‌تواند اشیائی به ارتفاع ۷٫۹ اینچ و عرض ۹٫۵ اینچ بسازد که البته کمی بزرگ است و نمی‌توان آن را یکجا پرینت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =