کد خبر: 161946
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

آئودی R8 اسپایدر جدید که نسخه کروکی این خودروی موتور وسط آلمانی به شمار می‌رود نیز برای نخستین بار در نمایشگاه نیویورک امسال به نمایش گذاشته شد.

به گزارش اخبار خودرو ،آئودی R8 اسپایدر جدید که نسخه کروکی این خودروی موتور وسط آلمانی به شمار می‌رود نیز برای نخستین بار در نمایشگاه نیویورک امسال به نمایش گذاشته شد. این خودروی دو سرنشین زیبا به عنوان یکی از اعضای خانواده نسل دوم کوپه R8 قرار است اواخر سال ۲۰۱۶ به فروش برسد و به رقابت با نسخه تغییرچهره یافته و جدید پورشه ۹۱۱ توربو کابریولت بپردازد.

۱۶۰۳۲۳۱۸۳۳۰۰-۲۰۱۶-ny-auto-show-audi-r8-spyder-1100x619

انتظار می‌رود قیمت آن حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار بیشتر از مدل سقف‌دار آن باشد که قیمت پایه آن از حدود ۱۷۰ هزار دلار آغاز می‌شود. اسپایدر R8 2016 روی یک نسخه اصلاح شده از ساختار بدنه آلومینیومی و فیبرکربنی R8 سوار است که از نسبت‌های سفت‌کننده اضافی در ستون‌های اولیه، پنجره جلو و پایه‌ها بهره می‌برد تا فقدان سازه سقف ثابت را جبران کند. آئودی ادعا می‌کند این ماشین نسبت به مدل پیشین خود که در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد، از ۵۰ درصد استحکام بیشتر و همچنین ۱۱۳ کیلوگرم کاهش وزن برخوردار است. اسپایدر  R8نیز از همان موتور بنزینی۵٫۲ لیتری V10 با تنفس طبیعی بهره می‌برد که با ۵۳۲ اسب بخار نیروی خود، قلب تپنده R8 را تشکیل می‌دهد. با وزن خالص ۱۶۱۲ کیلوگرم، این موتور نسبت نیرو به وزن ۳۳۰ اسب بخار برای هر تن را برای این کروکی لوکس به ارمغان می‌آورد. حداکثر گشتاور آن نیز به ۵۳۹ نیوتون‌متر می‌رسد. آئودی ادعا می‌کند که صفر تا ۱۰۰کیلومتر R8 اسپایدر تنها ۳٫۶ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به حدود ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =