کد خبر: 178832
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

لکسوس تصاویر درون کانسپت UX را که قرار است هفته آینده در نمایشگاه پاریس در معرض دید عموم قرار بگیرد منتشر کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، در طراحی داخلی لکسوس UX توجه به حالت لایه لایه اجزا ترکیبی منحصر به فرد ایجاد شده است. در کنسول وسط نمایشگر هولوگرامی با شکلی کریستال مانند قرار داشته و عملکردهای مربوط به تهویه مطبوع و سیستم ارتباطی سرگرمی را نشان می‌دهد. در کنار این مجموعه سوییچ انتخاب دنده قرار دارد.

[caption id="attachment_178834" align="aligncenter" width="600"]lexus-ux lexus-ux[/caption]

لکسوس UX از آینه های جانبی متداول برخوردار نیست اما دو نمایشگر در دو طرف داشبورد فضای بیرون را از طریق دوربین ها نشان می‌دهند. در روی داشبورد در سمت راست بلندگوی جداشونده جلب توجه می‌کند. فرم ستون های A در داخل نیز پره پره بوده و جنس آن از شیشه های الکتروکرومیک است.

[caption id="attachment_178835" align="aligncenter" width="600"]lexus-ux lexus-ux[/caption]

استفان راسموسن، طراح مرکز اروپایی لکسوس اظهار کرده است : « به طور خلاصه ما به دنبال خلق سبک جدیدی را کراس اوورهای کامپکت بودیم. خودرویی که از هر لحاظ در دید مشتری نوآورانه و بی نظیر باشد. تجربه کامل یک طراحی سه بعدی. »

[caption id="attachment_178833" align="aligncenter" width="600"]lexus-ux lexus-ux[/caption]

با قضاوت از روی طرح خارجی UX که اوایل این ماه انتشار یافت به صراحت می‌توان گفت با یک اس یو وی کوچکتر از لکسوس NX طرف هستیم و در صورتی که این اتومبیل مجوز تولید انبوه را دریافت کند می‌توان آن را همطراز با تویوتا CH-R دانست؛ چه از حیث طراحی و چه از حیث اندازه. احتمال دارد UX جایگزین هاچ بک CT 200h شود که کماکان از کاهش فروش رنج می‌برد.

[caption id="attachment_178836" align="aligncenter" width="600"]lexus-ux lexus-ux[/caption]

با رونمایی از این کانسپت در ۲۹ سپتامبر اطلاعات بیشتر درباره آن کسب خواهیم کرد.

منبع : motortrend

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =