کد خبر: 179664
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

گزارش‌ها حاکی از آن است که سه برند آئودی، بنز و بی‌ام‌و در اولویت خرید چینی‌ها قرار دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خبر آنلاین ،زمانی که چینی‌ها وارد بازار خودروی ایران شدند، این صنعت کشورشان تازه به راه افتاده بود، اما اولین هدفی که پیش از کیفی‌سازی دنبال می‌کردند، گسترش بازارهای صادراتی بود. این در شرایطی است که خودروهایی که توسط خودروسازان چینی تولید می‌شود، تقریبا کپی ناقصی از طرح‌های خودروسازان دنیا است و به نوعی، بخش عمده‌ای از تولید خودروسازان چینی، کپی‌برداری است. اما نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد، این است که در حالی چینی‌ها صادرات خودرو را گسترش داده و در تلاش و برنامه‌ریزی برای فروش بیشتر محصولات خود در دنیا هستند که خود چشم‌بادامی‌ها، خودروهای چینی را سوار نمی‌شوند. این موضوع را می‌شود به عینه در سفر به چین مشاهده کرد؛ به طوری که در شهرهای بزرگ چین، خیلی سخت می‌شود خودروی چینی را خیابان‌ها مشاهده کرد. گزارش میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که چینی‌ها، سه برند آئودی، بنز و بی‌ام‌و در اولویت خرید چینی‌ها برای خودرو قرار دارد. اما این‌که چشم‌بادامی‌ها تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارند، موجب شده که کمپانی‌های چینی برای فروش خودروهای خود در این کشور، کار بسیار سختی پیش رو داشته باشند؛ به طوری که با خودروسازان بزرگ دنیا باید رقابت کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    دوستان چینی سوار چه باور کنند چه نکنند. من سه ماه پیش به مدت یک ماه چین بودم و کلا ده تا دونه ماشین چینی جایی ندیدم. حالا بازم بخرید!
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    لگنهاشون را می فروشند به لگن مونتاژ کنهای ما و اونها هم با ۱۰۰ درصد سود در بازار انحصاری می فروشند به مردم بینوا، مردم هم در جاده ها جان و مال خود را از دست می دهند تا نکنه مونتاز کارهای چینی شده وطنی ضرر کنند خدای ناکرده!!!
  • عباس ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    یقینا چینی هایی که از ایران بازدید میکنن غرور خاصی بهشون دست میده از دیدن قوطی حلبی هاشون در خیابونای کشور عزیزمون. افسووووووس چی بودیم چی شدیم. جیپ آهو کجایی !!
  • رامین ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    کاشک مسئولان ما هم مانند چینی ها فکر میکردند و بهترینها را برای ملت انتخاب میکردند
  • احمد خسروی پور ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    کاش خودروسازان ایرانی هم میتوانستن به گرد پای چینی های مبتکر برسن بلطف اونها نمای اتومبیلهای کشورمون متحول شده وگر نه ما باید همچنان سوارهمون پراید وپژوهای ۳۰ سال پیش میشدیم. دمتون گرم چینیها وچینی سوارها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =