کد خبر: 180737
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

فرماندار بم گفت: به‌ زودی چهارمین کارخانه خودروسازی بم افتتاح می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،رضا اشک پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده پسرانه فنی و حرفه‌ای بم اظهار داشت: رئیس سابق این آموزشکده تلاش‌های زیادی در راستای فعالیت مرکز و تحصیل دانشجویان داشت که قابل تقدیر است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید آموزشکده فنی پسران بم از زحمات رئیس منطقه سه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در زمینه راه‌اندازی آموزشکده دخترانه فنی و حرفه‌ای حضرت معصومه (س) تقدیر کرد.

فرماندار بم خاطرنشان کرد: آموزشکده حضرت معصومه (س) مرکز نوپایی است که باید حمایت شود و یقینا توسط مسؤولان شهرستان حمایت می‌شود.

دانشکده فنی رسالت ویژه‌ای در پیشرفت صنعت دارد

اشک تصریح کرد: دانشکده فنی رسالت ویژه‌ای در راستای پیشرفت صنعت دارد و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌طلبد در راستای تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآ اقدامات بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به نیمه صنعتی بودن شهرستان بم و وجود حدود ۱۰ هزار نیرو در کارخانه‌های خودروسازی افزود: این آموزشکده می‌تواند افراد تکنسینی که مورد نیاز کارخانه‌های خودروسازی است را تربیت کند.

فرماندار بم ابراز داشت: در افق صنعت خودروسازی ارگ جدید بم، ۳۳۰ هزار نفر نیرو مشغول کار می‌سوند البته فضای اشتغال در بم فراهم است.

اشک عنوان کرد: به‌ زودی چهارمین کارخانه خودروسازی بم با عنوان شرکت کارمانیا در ارگ جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس در این مراسم از زحمات علیرضا حاج‌امینی رئیس سابق آموزشکده فنی و حرفه‌ای بم تقدیر و علیرضا قربانی به عنوان رئیس جدید این آموزشکده معرفی شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    تیتر خبر اشتباهه ! افتتاح چهارمین کارخانه خودروسازی در بم ! خیر ! افتتاح چهارمین کارخانه مونتاژ کاری !!! در بم
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    چی می خواد مونتاژ کنه؟؟ معمولا وقتی اینجوری خبرداده میشه در نهایت از یک شرکت آشغال ساز چینی برای مونتاژ لگن بی نام و نشان چینی بعد از چند روز رونمایی میشه!!!
  • نج ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    آشغال چینی میزنه سودش برای ...و ...!!!!!
  • فرامرز ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    فعلا byd چین وارد می کنه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =