کد خبر: 189763
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

در کنار برنامه ورود این خودروها، در حال بررسی فرایند مونتاژ بی وای دی تانگ در ایران هستیم. این خودرو هیبریدی است و ۵۰۴ اسب‌بخار قدرت دارد

به گزارش اخبار خودرو ، هفته گذشته شرایطی فراهم شد تا جمعی از خبرنگاران برای تهیه گزارش از خط تولید شرکت کارمانیا واقع در منطقه صنعتی ارگ جدید به شهربم بروند.

در این بازدید که به همراه وزیر کشور و هیات همراه انجام شد، بخش‌های مختلف این کارخانه مورد بازدید قرار گرفت و روند تولید اولین خودروی این شرکت، یعنی بی‌وای‌دی S6 بررسی شد.

در حاشیه این برنامه شرایطی فراهم شد تا بتوانیم به سبک خودمان بخش‌های مختلف شرکت را بازدید و خط تولید S6 را در ایران برای اولین بار در قالب گزارشی مختصر معرفی کنیم.

در این بخش قصد داریم در خصوص فرایند تولید بی‌وا‌ی‌دی S6 به مخاطبان روزنامه «دنیای‌خودرو» اطلاعاتی ارائه دهیم.

پویا سالاری ، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در حاشیه افتتاح رسمی از خط تولید این شرکت گفت: ما در سال آینده برنامه داریم تا محصولات جدیدی را به صورت مونتاژ و وارداتی به بازار ایران عرضه کنیم.

بی وای دی F3 جدید و سانگ به عنوان خودروهایی هستند که امسال به بازار ایران معرفی می شوند. همچنین به صورت قطعی باید اعلام کنیم که پایگاه صادرات F3 جدید از طرف بی‌وای‌دی، بم انتخاب شده است.

در کنار برنامه ورود این خودروها، در حال بررسی فرایند مونتاژ بی وای دی تانگ در ایران هستیم. این خودرو هیبریدی است و ۵۰۴ اسب‌بخار قدرت دارد و در صورتی که به صورت مونتاژ به ایران بیاید، اولین خودرو بنزینی- برقی مونتاژ کشور به حساب می آید که برنامه‌هایی برای صادرات آن هم وجود دارد.

مساله اینجاست که آوردن باتری های خودروهای هیبریدی و برقی برای مونتاژ، فرایند خاصی دارد و به هر روشی نمی‌توان این باتری ها را حمل کرد. در صورتی که کارشناسان بی وای دی و کارمانیا در خصوص فرایند مونتاژ به نتیجه برسند، سال آینده تانگ را با قیمتی مناسب به خط تولید خود می‌آوریم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
    شما پراید بیست سال پیش را نمیتوانید بدون نقص درست کنید انوقت میخواهید خودرو هیبری/د تولید کنید؟ شما مونتاز کار رده دوم چینی بیش نیستید
  • ناشناس ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
    واقعا خاک بر سرتون کنند همش چینی وارد میکنن ،مگه اقای ارین خودرو برقی نساختن چرا نذاشتین بسازه فراریش دادین واقعا چه مملکتی داریم ما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =