کد خبر: 190026
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

مشخص است ایران‌خودرو پیش از ثبت‌نام رسمی، تعداد قابل‌توجهی پژو ۵۰۸ را وارد ایران کرده است. در این تصاویر تنها بخشی از این خودروها معلوم است که نشان می‌دهد روند واردات رسمی این خودروی لوکس پژو به ایران آغاز شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، پژو ۵۰۸ را می توان به‌عنوان اولین خودروی وارداتی پژو در قرار داد جدید ایران‌خودرو و طرف فرانسوی دانست.

۵۰۸ قرار است به‌صورت تمام وارداتی به بازار ایران بیاید و برخی برادرانش مانند ۲۰۰۸،۳۰۱ و ۲۰۸ نیز به‌صورت مونتاژ داخل روانه بازار کشور شوند.

البته این روزها پژو ۳۰۱ هم در سامانه ثبت سفارش موجود است و احتمال دارد ایران‌خودرو بخواهد ۳۰۱ را ابتدا به صورت CBU به بازار عرضه کند.

ولی آنچه به‌طور قطع مشخص شده است، با توجه به این تصاویر باید در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار مربوط به ۵۰۸ باشیم.

پژو ۵۰۸ به‌عنوان خودرویی شناخته می‌شود که در این فهرست حضور دارد و احتمالا از چند وقت دیگر پیش‌فروش آن آغاز می‌شود. این خودرو به موتور ۶/۱ لیتری ۱۶۴ اسب‌بخار مجهز است و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک و تیپ‌ترونیک دارد. ۵۰۸ به عنوان لوکس‌ترین خودروی پژوی فرانسه شناخته می‌شود که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. سیستم تهویه مستقل عقب، رادار نقطه کور، تودوزی چرم، دنده پشت فرمان، هدآپ و… به‌عنوان امکانات بارز ۵۰۸ معرفیشده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که این خودرو توسط ایکاپ (ایران‌خودرو-پژو) با قیمت احتمالی ۱۵۰ تا ۱۷۰میلیون تومان روانه بازار ‌شود و رقابت خود را با سایر کره‌ای‌ها و فرانسوی‌های هم‌رده در بازار آغاز ‌کند.

درصورتی‌که ۵۰۸ با چنین قیمتی وارد بازار شود، می‌تواند رقابت سختی را با رقبا آغاز کند، زیرا در کلاس، رده فنی و قیمتی خود، تنها خودرویی است که سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب دارد. همچنین به دلیل طراحی می‌تواند نظر خانواده‌ها را به سمت خود بکشاند و با توجه به برخی ویژگی‌ها مانند وجود حالت رانندگی اسپرت و دنده پشت‌فرمان، مورد استقبال جوانان واقع شود.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که پیش از اتمام سال ۹۵، معرفی خودروهای پژو ۲۰۰۸ و ۵۰۸ آغاز می‌شود. پژو ۲۰۰۸ به‌عنوان کراس‌اوور فرانسوی در خط تولید ایران مونتاژ می‌شود و احتمالا قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهمان ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    بدون خدمات پس از فروش مناسب ، ابنها همه اش دردسر و پشیمانی است . بهتر است خودروسازان خارجی مثل پژو و رنو خودشان در ایران خدمات پس از فروش ارائه دهند و الا نمایندگیهای موجود جز نارضایتی چیز دیگری عاید مردم نمی کند...
  • مصطفی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    قیمتش زیاده
  • حمیدرضا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    سلام بر این رویه موجود که واردات خودرو برای فعالان در این زمینه از ماه گذشته بسته میشود و در همان زمان خودروسازان داخلی بجای تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود اقدام به واردات میکنند چیزی جز انحصار و رانت نمیتوان نام گذاشت .
  • هههههههه ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    از ۷۵ میلیون تومان اونده به احتمالا کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خدا به خیر بگذرون...۲۰۰۸ رو میگم
  • مهدی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    واقعا جای تاسف داره برای نویسنده این مطلب. درسته ۲۰۰۸ خودرو خوبیه و استقبال هم ازش میشه ولی هیچ موقع به قیمت ۹۰ تومان هم نمی ارزه چه برسه به نظر نویسنده که نوشته احتمالا زیر ۱۰۰ تومانه. اولش گفتن حدود ۷۰ تا ۷۵ . بعدش گفتن ۷۰ تا ۸۰ . ۷۵ تا ۹۰ الانم دارن میگن حدود ۱۰۰٫ واقعا برای نویسنده این مطلب متاسفم حالا انگیزش هر چی میخواد باشه. به نظرم شورای رقابت با قیمت ایران خودرو برای ۲۰۰۸ مخالفه و به همین دلیل تا الان پیش فروششو اعلام نکردن.
  • zaki ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    پژو ۲۰۰۸ خودرویی کوچک و در رده کراس اوور میباشد . فضای سرنشینان عقب خودرو بسیار کم و برای افراد بلند قد اصلا مناسب نمیباشد . در ضمن پنجره های عقب ۲۰۰۸ فقط قابلیت پایین آمدن تا نیمه را دارند .مدل ۳۰۰۸ بسیار مناسبتر و ایده آل تر برای بازار ایران میباشد .
  • مه،ان ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    هم قیمتش نمی ارزه هم تهویه مستقل عقب اپشن مهمی محسوب نمی شود. ۱۳۰ تا ۱۴۰ بیشتر ارزش نداره
  • کیوان ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
    مثلا رقابت با سوناتا اپتیما که از نظر قیمت پائین تر است پس رقابت با سراتو النترا لنسر که شکست میخوره
  • مجید ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
    خدایا به کی و کجا پناه ببریم؟ به چه زبونی این مسئولارو حالی و راضی کنیم؟ محض رضای خدا اینقدر که به فکر پولدارا هستید یکمم بفکر فقرا باشید..آخه با این قیمتهای نجومی امثال من بعد از مرگ هم خواب داشتن همچین ماشینهایی رو هم نخواهند دید.. بابا شماهارو بخدا تو رنج قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون دو سه تا ماشین خوب برای این مردم بیچاره و افرادی مث من و خیلی از کارمندها و کارگرها و...یا حداقل یه ماشین یکم مناسبتر از پراید و تیبا و ساینا و ۴۰۵ تا قیمت ۲۵ میلیون در اختیار مردم بذارین تا ما هم یه رفاه خیلی نسبی احساس کنیم.. دیگه آخه تا چه حد ظلم میکنین؟ بخدا این ظلم ها یه روزی دامن خودتونو میگیره. حداقل از خدا نمیترسید یکم وجدان داشته باشید مام دلمون میخواد دست زن و بچه مونو بگیریم و جایی برای تفریح با ماشین خودمون بریم نه اینکه همش نظاره گر ثروتمندا و لذتها و تفریحها و ماشینهای آنچنانی شون باشیم. اگر انسان هستید بفکر چاره ای باشید و اگر انسان نیستید دیگه توقعی نیست. ناظر محترم سایت: لطفا حتما نظر بنده رو منتشر کنید اگر منتشر نکردید به چندین میلیون هموطن خیانت کردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =