کد خبر: 226170
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
Hongqi S9

اولین و جذاب‌ترین طراحی شرکت هنگ‌چی ، Hongqi S9 نام دارد و اولین ابرخودروی برند تجاری چینی به شمار می‌رود که به‌صورت بومی طراحی و ساخته شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،اولین و جذاب‌ترین طراحی شرکت هنگ‌چی ،Hongqi S9 نام دارد و اولین ابرخودروی برند تجاری چینی به شمار می‌رود که به‌صورت بومی طراحی و ساخته شده است.

به‌گفته‌ی زو لیوپینگ، مدیرعامل گروه خودروسازی فاو، خودروی مفهومی هنگ‌چی S9 در زیر کاپوت از سیستم پیشران هیبریدی V8T بهره می‌برد و ما را به این باور می‌رساند که سیستم محرکه‌ی آن پیشرانه‌ی بنزینی توربوشارژ V8 را با یک یا چند موتور برقی ترکیب می‌کند.

هنگ‌چی ادعا می‌کند که پیشرانه‌ی هیبریدی S9 حداکثر توان ۱۴۰۰ اسب‌بخار را برای آن فراهم خواهد کرد و به این ابرخودرو اجازه می‌دهد تا در زمان ۱/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به ۴۰۰ کیلومتربرساعت محدود می‌شود. شاید از شنیدن این خبر هیجان‌زده شوید ولی هنگ‌چی قصد دارد ابرخودروی هیبریدی S9 را به مرحله‌ی تولید نیز برساند.

شایعه شده که قیمت اولین ابرخودروی هنگ‌چی با جنس بدنه‌ی فیبر کربن و درهای پروانه‌ای، مبلغی نزدیک به ۲ میلیون یورو (۲/۲ میلیون دلار) است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمجتبی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    0 0
    اقای مقیمی بدو . بلکه سرعتت بیشتر بشه تا بجای روزی ۲۰۰۰ دستگاه درست کردن بتونی روزی ۳۰۰۰ دستگاه درست کنی . فقط یادت باشه ایران خودرو پیشینه بیشتری نسبت به خودرو سازی های چین داره .
  • كامران IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
    0 0
    زنده باد به ملت چين! اگه ايران خودرو و سايپا را با اينهمه امكانات سخت افزاري بديم دست چيني ها مطمين باشيد اقتصاد و صنعت و رفاه اجتماعي از سوييس هم بهتر ميشه ....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =