کد خبر: 228596
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

در مسابقات کشوری سال گذشته به‌ویژه در رشته موتورکراس و آفرود از استان سیستان‌وبلوچستان اعزام داشته‌ایم، یک اعزام هم در مسابقات موتورکراس بین‌المللی پاکستان و همچنین میزبانی رالی ساحلی کشوری را در منطقه آزاد چابهار برگزار کردیم.

به گزارش «اخبار خودرو​»،محمد توسلی‌کیا، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سیستان‌و‌بلوچستان در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره میزبانی و اعزام این هیات در سال ۹۸ گفت: «در مسابقات کشوری سال گذشته به‌‌ویژه در رشته موتورکراس و آفرود از استان سیستان‌و‌بلوچستان اعزام داشته‌ایم، یک اعزام هم در مسابقات موتورکراس بین‌المللی پاکستان و همچنین میزبانی رالی ساحلی کشوری را در منطقه آزاد چابهار برگزار کردیم». 
عضو کمیته فنی موتورکراس فدراسیون گفت: «در سال ۹۹ یک رالی ساحلی کشوری در چابهار خواهیم داشت و قصد داریم دو مسابقه بین‌المللی را میزبانی کنیم و دو اعزام هم به پاکستان و ارمنستان خواهیم داشت. همچنین باتوجه به ارزیابی و بررسی شرایط، اعزام‌های دیگری در رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی خواهیم کرد». 
وی اظهار کرد: «طبق رایزنی‌ها با همکاری و کمک وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون، سازمان منطقه آزاد و اداره‌کل ورزش و جوانان استان میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در مردادماه سال جاری در رشته‌های آفرود و رالی ساحلی در نوار ساحلی مکران با طول حدود ۱۰۰‌کیلومتر برگزار می‌شود». وی که بنیان‌گذار موتورسواری در سیستان و بلوچستان است گفت: «در نظر داریم پیست دهکده المپیک زاهدان را به پیست مسابقات اسلالوم و کارتینگ تغییر دهیم و یک پیست موتور کراس دیگر هم در زاهدان احداث کنیم. »

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =