کوپرا اِل بورن

از اطلاعات محدود درباره کوپرا ال بورن می‌توان فهمید، باتری‌های ۸۲ کیلووات ساعتی شعاع‌حرکتی ۵۰۰ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کوپرا یکی از برندهای زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن است که حدودا دو سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد. این شرکت، با هدف تولید خودروهای اسپرت پلاگین-هیبرید و تمام‌برقی آغاز به‌کار کرد و حالا مالک کارخانه‌ای در آلمان است.

تاکنون دو محصول پلاگین-هیبرید کوپرا، شامل هاچ‌بک لئون و کراس‌اوور فورمنتر این برند معرفی شده‌اند. البته جزئیات کاملی از مشخصات فنی کوپرا ال بورن منتشر نشده است. اما از اطلاعات محدود درباره کوپرا ال بورن می‌توان فهمید، باتری‌های ۸۲ کیلووات ساعتی شعاع‌حرکتی ۵۰۰ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌کنند. موتور برقی ۲۰۱‌ اسب‌بخار در پشت نصب شده است تا انتقال نیرو به دیفرانسیل‌عقب انجام شود.

شرکت کوپرا که به‌عنوان زیرمجموعه‌ خودروسازی سئات اسپانیا و گروه فولکس‌واگن فعالیت می‌کند، امکان رانندگی در مسیری به طول ۲۶۰‌کیلومتر با ۳۰‌دقیقه شارژ را برای ال بورن، پیش‌بینی کرده است. مهم‌ترین توانایی فنی جدیدترین محصول کوپرا، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰کیلومتربرساعت 5.7 ثانیه خواهد بود. این خودرو، همچنین برای رسیدن به سرعت ۵۰‌کیلومتربرساعت از حالت سکون به 2.9‌ثانیه زمان نیاز دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =