حضور پررنگ فوکس در ایتالیا با خرید ولپونر

گروه آلمانی فوکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران خصوصی در صنعت روانکارهای دنیا اعلام کرد کسب‌وکار شرکت ولپونر (Welponer) در شهر بولزانو ایتالیا را از ابتدای ماه اکتبر خریداری کرده است. از این پس شرکت ولپونر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فوکس فعالیت خواهد کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس همکاری‌های سابق ولپونر که سودآوری حدود ۴ میلیون‌یورو (معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار) در سال مالی ۲۰۱۹ برای فوکس داشته، این شرکت به‌عنوان یکی از اهداف خریداری از پیش تعیین شده برای فوکس درنظر گرفته شده بود. با این خرید محیط کاری و پایگاه مشتریان ولپونر در اختیار فوکس خواهد بود. 

البته ولپونر به‌عنوان مکمل فوکس در ایتالیا فعالیت خواهد کرد. شاید هم به‌این نحو بتوان عنوان کرد این شرکت به‌یکی از کانال‌های فروش فوکس در ایتالیا تبدیل خواهد شد. 

همچنین در این شرکت محصولات اختصاصی نیز تولید و توزیع می‌شود. طی سال‌های اخیر فعالیت اصلی ولپونر در حوزه توزیع محصولات فوکس در کنار دو برند دیگر به‌نام‌های برمر و لگویل بود. شعبه اصلی فوکس ایتالیا در شهر بوتیلیرا دآستی در استان آسته قرار دارد. 

این شعبه از سال ۱۹۸۲ در ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با یک واحد تولیدی و یک مرکز تحقیقات با حدود ۱۰۰ کارمند و گردش مالی سالانه بیش از ۷۵ میلیون‌یورو (معادل ۸۷ میلیون و ۸۰۰هزار دلار) فعالیت می‌کند. 

اما والپونر شرکت جوان‌تری به‌حساب می‌آید و ۵۰ سال قبل در بازار ایتالیا به‌صورت تخصصی برای عرضه راه‌حل‌هایی برای کاهش سایش قطعات صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. با جدیدترین خرید گروه فوکس، بزرگ‌ترین روانکارساز مستقل در جهان جایگاه خود را در بازار روغن‌های ایتالیا تا حد زیادی تقویت خواهد کرد. 

فوکس قادر خواهد بود وارد تجارت‌های بیشتری همچون سیمان، سرامیک، مواد معدنی (در بخش سنگ‌زنی و پخت فلزات) و همچنین در بخش توزیع برق، تولید قطعات خودرو، حمل‌ونقل ریلی، تولید انرژی از نیروی باد، تله‌کابین‌ها، قالب‌سازی پلاستیک، عمران، ساختمان‌سازی و مصارف بسیار دیگر با شرایط بهتری شود. 

البته فوکس تا پیش از این نیز در صنایع مختلف حضور موثری داشت؛ اما با این خرید قصد دارد حضورش را در بازارهای مختلف افزایش دهد. به‌نظر می‌رسد فوکس در بازار ایتالیا اهداف ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

آخرین اخبار