ابتدا باید گفت عیب‌یابی از راه دور درست نیست و نیاز به‌بررسی بیشتر است. درحالت کلی در این مواقع باید چهار نکته اصلی را بررسی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ابتدا باید گفت عیب‌یابی از راه دور درست نیست و نیاز به‌بررسی بیشتر است. درحالت کلی در این مواقع باید چهار نکته اصلی را بررسی کرد. نخست اینکه اگر فیلتر سوخت یا پمپ‌بنزین با مشکل مواجه شده باشد و سبب کاهش فشار سوخت شود، موتور با لرزش یا ریپ زدن کار می‌کند. 
همچنین اگر سیستم اگزوز با مشکل گرفتگی یا سوراخ شدن مواجه شده باشد، عملکرد پیشرانه تحت تاثیر قرار می‌گیرد. 
درعین‌حال نفوذ هوا در هواکش یا دریچه‌گاز نیز می‌تواند عامل ایجاد این ایراد در خودرو باشد. در آخر اینکه در صورت وجود ضعف در سیستم جرقه‌زنی، شمع‌ها یا کویل فرآیند احتراق با مشکل همراه می‌شود و نتیجه آن ریپ زدن یا نوسان دور موتور است. 
بنابراین برای پیشگیری از خرابی احتمالی در خودرویتان همواره پیشنهاد می‌شود به‌نمایندگی انحصاری خودرو مراجعه کنید. چراکه معمولا فرآیند عیب‌یابی در مکانیکی‌های سطح شهر دقیق دنبال نمی‌شود و باتوجه به‌آشنایی کامل کارشناسان یا تکنسین‌های نمایندگی‌های انحصاری به‌شیوه تعمیر و استفاده از دستگاه عیب‌یاب دقیق‌تر، عیب‌یابی با کمترین خطای ممکن صورت گرفته و نحوه تعمیر اصولی‌تر است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =