بازار خودرو

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت خبر داد.
مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی با انتقاد از تصمیم شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو در کارخانه گفت: متاسفانه در مسائل اقتصادی کشور نظم خاصی دیده نمی‌شود زیرا در شرایط کنونی با توجه به اینکه مردم از نظر اقتصادی و به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت فشار هستند و بسیاری از کسب‌وکارها به تعطیلی کشیده شده، افزایش قیمت خودرو در کارخانه محلی از اعراب ندارد و منطقی نیست.
نماینده مردم شهربابک در مجلس افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت را اقدامی غیرکارشناسی توصیف کرد و افزود: این گرانی نه‌تنها موجب شوک به بازار می‌شود بلکه بر سایر کالاها نیز اثرگذار است. وی اضافه کرد: سیر نزولی نرخ ارز در ماه‌های گذشته، مذاکرات وین و کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار و... بیانگر ضرورت کاهش قیمت خودرو است در حالی‌که شورای رقابت به جای کاهش بهای خودرو، قیمت‌ها را افزایش داد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: شورای رقابت باید تجدیدنظر کند و مشخص شود این شورا برچه اساسی به خودروسازان اجازه افزایش قیمت داده است.
عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این کمیسیون به موضوع افزایش قیمت خودرو ورود می‌کند و خواستار توضیحات لازم ازسوی رئیس و اعضای این شورا خواهد بود؛ هرچند این افراد برای تصمیمات خود بهانه‌تراشی می‌کنند اما مجلس نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان می دهد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    دمت گرم،حقا که نماینده مردمی،نه نماینده لگن سازا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =