بارز

بارز یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران است که انواع محصولات را برای خودروهای سواری، شاسی‌بلند، تجاری، اتوبوس، باری، راهسازی و کشاورزی عرضه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بارز یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران است که انواع محصولات را برای خودروهای سواری، شاسی‌بلند، تجاری، اتوبوس، باری، راهسازی و کشاورزی عرضه می‌کند. گروه صنعتی بارز انواع لاستیک‌های رادیال و بایاس را در طرح گل‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌کند و به همین دلیل باید هنگام خرید محصولات بارز تفاوت میان هرکدام از طرح گل‌ها، سایزها و ویژگی آن‌ها را بدانیم تا بتوانیم برای خرید لاستیک مناسب خودرو به‌درستی تصمیم بگیریم و از امنیت خود و سرنشینان اطمینان حاصل کنیم.
لاستیک بارز پی610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای این شرکت است که آج آن از نوع چهار فصل به‌شمار می‌رود و برای آب‌وهوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده‌ها گوناگون دارد. از مشخصات دیگر لاستیک پی610 (PRORIDE) می‌توان به ترمزگیری عالی در جاده‌های خیس، بارانی و لغزنده، عملکرد عالی تایر در مواجهه با پیچ‌های تند، فرمان‌پذیری عالی و مطمئن، برخورداری از کمترین صدا هنگام حرکت و سرعت‌های بالا، مقاومت غلتشی پایین و کاهش مصرف سوخت خودرو، برخورداری از شیارهای پهن روی سطح تایر به‌منظور تخلیه آب و جلوگیری از هیدروپلنینگ، قابلیت حرکت تایر در گل‌ولای، ارائه سواری راحت و ایمن برای سرنشینان خودرو به جهت نرمی دیواره‌های جانبی اشاره کرد. لاستیک پی610 (PRORIDE) در سایزهای 205/60R14 و 205/60R15 تولید و روانه بازار شده و مناسب برای همه خودروهاست، به‌عنوان‌مثال تایر سایز 205/60R14 مناسب پژو پارس، پژو ۲۰۶، رانا و کوئیک است. همچنین تایر سایز 205/60R15 مناسب استفاده در تندر۹۰، برلیانس، ساندرو، سمند، دنا معمولی و دنا پلاس است. البته شرکت بارز با ارائه ضمانت ۶۰ ماهه از تاریخ تولید، تمام تایرهای خود را گارانتی می‌کند و خریداران در صورت مشاهده مشکل می‌توانند از گارانتی لاستیک دولتی بارز
بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =