رنو و کاسترول

گروه رنو و کاسترول به‌عنوان بخش تجارت جهانی روانکارهای بریتیش‌پرترولیوم (BP) همکاری خود در زمینه تامین روانکار برای سه سال دیگر یعنی تا پایان سال 2027 را تمدید کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه رنو و کاسترول به‌عنوان بخش تجارت جهانی روانکارهای بریتیش‌پرترولیوم (BP) همکاری خود در زمینه تامین روانکار برای سه سال دیگر یعنی تا پایان سال 2027 را تمدید کردند. رنو، داچیا و آلپاین همکاری با کاسترول برای تامین انواع محصولات گروه رنو را گسترش داده‌اند اما کاسترول نیز با نام تجاری مشترک اقدام به عرضه روانکار موتور با ویسکوزیته بسیار پایین جدید که به‌طور ویژه برای خودروهای مطابق با استاندارد یورو 7 طراحی شده، کرده است. این محصول با نام AN2022
(Alliance Norm 2022) به طور خاص برای مطابقت با استانداردهای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی توسعه یافته است و از اکتبر 2022 در دسترس خواهد بود. گروه رنو با کاسترول به‌عنوان شریک جهانی تامین مواد انجام خدمات پس از فروش و ارائه روانکارهای روغن موتور همکاری می‌کند؛ این همکاری از سال ۲۰۲0 آغاز شده بود و حال پس از گذشت ۲ سال آنها قصد دارند همکاری خود را حداقل هفت‌ساله کنند. طرفین این قرارداد مجموعه سفارشی از محصولات با برند مشترک را طراحی کرده‌اند که منحصرا از طریق شبکه مرتبط با رنو فروخته می‌شوند. این مشارکت مالکان و رانندگان رنو، داچیا و آلپاین را قادر می‌سازد از همکاری موفقی که همراه با مشارکت در فرمول‌یک، مرزهای فناوری را در این مسیر و حتی خارج از آن جابه‌جا می‌کند، بهره‌مند شوند.
فرانسوا دلیون (François Delion) مسئول خدمات پس از فروش گروه رنو گفت: «بسیار خوشحالیم همکاری مرتبط با روغن موتور خود با کاسترول را تا پایان سال 2027 تمدید می‌کنیم. این تقویت همکاری ما در واقع تکمیل‌کننده روابط ما در فرمول‌یک است که یک محیط آزمایشی عالی برای بهینه‌سازی فناوری‌های ما به حساب می‌آید. با تجمیع تخصص مربوطه خود در این زمینه، می‌توانیم بهترین خدمات پس از فروش ممکن را به شبکه عاملیت و مشتریان خود ارائه دهیم.» ازسوی‌دیگر سلواک رادون (Slawek Radon)، معاون بخش همکاری‌های کاسترول گفت: «تمدید قرارداد پس از فروش و همکاری نزدیک با گروه رنو دلیلی بر همکاری قوی و عمیق بین این دو شرکت است. ما با هم به کشف فرصت‌های تجاری جدید برای ارائه محصولات و خدمات برجسته به مشتریان ادامه می‌دهیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =