کد خبر: 243984
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

تا همین چند سال گذشته اجاره خودرو در ایران، برخلاف سایر کشورها، کار رایجی نبود و تنها شاید در یک یا دو شهر توریستی مثل جزیره کیش، امکان اجاره خودرو بدون راننده وجود داشت. ولی تقاضا مردم و مزایای این روش حمل‌ونقل باعث گسترش شرکت‌های اجاره خودرو در سایر شهرهای کشور نیز شد.

امروزه همه افرادی که گواهینامه معتبر دارند می‌توانند به‌جای خرید یا استفاده از خودرو شخصی از ماشین‌های اجاره‌ای برای رفع نیاز، چه در مسافرت‌ها و چه در شهر محل سکونت خود، استفاده کنند. در ادامه به برخی از دلایلی که افراد تمایل به اجاره خودرو دارند، می‌پردازیم.

اجاره خودرو برای سفرهای بین‌شهری

سفر با اتوبوس، قطار یا هواپیما برای بعضی‌ از افراد خوشایند نیست و ترجیح می‌دهند با ماشین‌ سواری مسافرت کنند تا هم در مسیر هرکجا که خواستند توقف و استراحت کنند و هم در مقصد خودرو در اختیار داشته باشند و راحت‌تر در شهر، گردش کنند. در این مواقع کرایه خودرو هم برای آن دسته از افرادی که ماشین ندارند مناسب است و هم افرادی که ماشین دارند؛ اما خودرو آن‌ها مناسب جاده و سفرهای طولانی نیست و صاحبان این اتومبیل‌ها نمی‌توانند با خودرو شخصی خود مسافرت بروند.

علاوه بر این در برخی از شهرها مثل کیش حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد و با وجود نرخ ثابت برای تاکسی، بدون درنظرگرفتن مسافت، گردش در شهر پرهزینه خواهد بود و در مقایسه، اجاره خودرو به‌صرفه‌تر است. همچنین سفر با ماشین‌های اجاره‌ای، دیگر نیازی به تعیین زمان دقیق رفت‌وبرگشت برای تهیه بلیت ندارد.

شرکت اجاره خودرو بدون راننده ناواران، این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا ماشین اجاره شده در شهر مبدا را در شهر مقصد تحویل دهند؛ تنها لازم است در هنگام رزرو خودرو مبدا و مقصد موردنظرشان را انتخاب کنند.

اجاره خودرو در تهران

اجاره ماشین برای عروسی

خیلی از افراد آرزوی شبی رویایی و لاکچری برای جشن عروسی خود دارند؛ ولی باتوجه‌ به هزینه‌های جشن و شروع زندگی مشترک، داشتن ماشین لوکس برای شب عروسی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. در موقعیت‌هایی نظیر این، اجاره‌ کردن ماشینی لوکس برای یک شب، گزینه‌ای مقرون‌ به ‌صرفه و منطقی به نظر می‌رسد.

کرایه خودرو برای تنوع

متاسفانه وضعیت اقتصادی موجود در جامعه و هزینه‌های بالای گمرک، شانس خرید یا تعویض ماشین و سوارشدن خودروهای لوکس وارداتی را از مردم گرفته است. این موضوع مخصوصا برای علاقه‌مندان به ماشین (ماشین‌بازها) که اشتیاقی طبیعی برای ایجاد تنوع در زندگی و استفاده از ماشین‌های باکیفیت و شیک دارند، بسیار دردناک است. در این شرایط کرایه خودرو با قیمت بسیار معقول ، نسبت به خرید مناسب‌تر است. فرصت ایجاد تنوع و سواری با خودروهای لاکچری را به طور موقت به افراد بازمی‌گرداند. شرکت اجاره خودرو ناواران با ارائه ماشین‌های در حد نو که تحت مالکیت خود شرکت هستند، معقول‌ترین قیمت اجاره خودرو را برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

رنت خودرو برای قرارهای کاری و رسمی

به‌هیچ‌ عنوان نمی‌توان تاثیر یک ماشین خوب و لوکس را بر وجه اجتماعی انکار کرد. خیلی از افراد تمایل دارند وقتی می‌خواهند در یک قرار یا مهمانی رسمی حضور پیدا می‌کنند، تصویر شیک و تأثیرگذاری از خود نشان دهند و داشتن ماشینی تمیز و گران‌قیمت در ایجاد این تصویر به آن‌ها کمک می‌کند. اجاره خودرو ناواران این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا از یک تا هرچند روزی که می‌خواهند ماشین‌های این شرکت را اجاره کنند و درصورت تمایل، تنها با یک تماس تلفنی مدت آن را تمدید کنند.

اجاره خودرو برای استفاده از سرمایه در گردش

برخی از افراد سرمایه لازم برای خرید خودرو را دارند، اما ترجیح می‌دهند پول خود صرف خرید خودرو نکنند و سرمایه‌شان را راکد نکنند. در عوض آن را در گردش نگه دارند و از این طریق کسب سود کنند. این دسته از افراد نیز می‌توانند از سامانه‌های اجاره خودرو سود ببرند. برای اجاره خودرو از شرکت ناواران برخلاف سایر شرکت، نیازی به هیچ‌گونه سند، چک، سفته یا هرگونه ضمانت بانکی نیست.

اجاره ماشین در تهران

جمع‌بندی

در سراسر دنیا و مخصوصا کشورهایی که مقصد گردشگری محسوب می‌شوند، رنت کردن خودرو کاری بسیار معمول به‌حساب می‌آید. در ایران نیز در چند سال گذشته و به‌ویژه در جزیره‌های جنوبی کشور، تقاضای ماشین‌های اجاره‌ای افزایش‌یافته و شرکت‌های بسیاری وارد این کسب‌وکار شده‌اند. دو دلیل عمده برای اجاره خودرو در ایران عبارت‌اند از: 1- افزایش قیمت ماشین و کاهش توانایی افراد برای خرید خودرو و 2- مسافرت‌های داخلی.

شرکت اجاره خودرو بدون راننده ناواران، اولین و تنها شرکت دارای مجوز از ارگان‌های مربوطه ایرانی است که امکان رنت خودرو را با بهترین قیمت و شرایط برای افراد در تهران و سایر شهرهای کشور فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =