کد خبر: 244495
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

خرید لوازم یدکی سراتو

یکی از مهم ترین دغدغه های رانندگان و صاحبان خودرو این است که در صورت خرابی قطعات، از کجا می توانند لوازم یدکی اصل و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. قیمت لوازم یدکی هم مانند سایر اجناس در نوسان است و طبیعتا افراد به دنبال خرید قطعاتی هستند که اصل باشند و برای مدت طولانی تری بتوانند از آن ها استفاده کنند. چرا که خرید لوازم یدکی تقلبی باعث هدر رفت هزینه می شود. بنابراین باید لوازم یدکی را از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری کنند. اگر شما هم صاحب یک خودروی سراتو سایپایی هستید با ما همراه باشید. در این مقاله به شما می گوییم که برای خرید لوازم یدکی سراتو سایپا کجا بروید.

آشنایی با خودروی سراتو سایپا

لوازم یدکی سراتو

در حال حاضر افراد زیادی در کشور هستند که رانندگی با خودروی سراتو را تجربه کرده اند. ممکن است خود شما هم صاحب یک خودروی سراتو باشید. در این صورت خودروی سراتوی شما از نوع وارداتی است یا مونتاژ شرکت سایپا؟ حتما می دانید که خودروی سراتو یکی از محصولات شرکت خودروسازی کیاموتورز کره است که 4 نسل آن در بازارهای جهانی عرضه شده است.

قیمت مناسب سراتو در کنار آپشن های متنوع آن باعث شد تا مورد استقبال مردم در کشورهای دیگر قرار بگیرد. اما در ایران، خودروسازی سایپا تصمیم گرفت تا با همکاری شرکت کیاموتورز نسل 2 خودروی سراتو را به صورت مونتاژ شده راهی بازار کند. هدف از این کار، عرضه ی خودروی سراتو با قیمت کمتر و البته امکانات پایین تر بود. شرکت سایپا، خودروی سراتو را در دو مدل غیر آپشنال و آپشنال راهی بازار کرد. در مدل اول، برخی از امکانات و قابلیت ها حذف شده بودند و در مدل آپشنال این امکانات وجود داشتند. تفاوت قیمت این دو مدل به همین علت بود.

اگر چه امکانات خودروی سراتو سایپا نسبت به نمونه وارداتی آن کمتر شده است اما نظرات متفاوتی در مورد این خودرو وجود دارد. برخی از صاحبان خودروی سراتو سایپا از حذف امکانات آن گلایه دارند. در حالی که بعضی دیگر معتقدند که سراتو سایپایی نقاط مثبت زیادی دارد و نبود برخی از امکانات، مشکل خاصی برای رانندگی آنها ایجاد نمی کند. در هر صورت، قیمت مناسب سراتو سایپایی نسبت به سایر خودروهای هم رده ی خود موجب شده است تا با وجود امکانات پایین تر، نظر بسیاری از خانواده های کم جمعیت را به خود جلب کند.

مقایسه سراتو سایپایی و سراتو وارداتی

خرید لوازم یدکی سراتو سایپا

در این بخش تنها به برخی از تفاوت های این دو نوع سراتو می پردازیم. اگر شما این دو مدل خودرو را از نزدیک دیده باشید و تجربه رانندگی با آنها را داشته باشید، تا حدود زیادی به تفاوت های آن دو پی می برید. احتمالا با مشاهده شکل ظاهری این دو مدل، متوجه تفاوت های آنها از نظر کیفیت رنگ، اندازه رینگ، تحریف چراغ عقب و خروجی اگزوز می شوید. رینگ سراتو سایپایی کوچکتر از رینگ سراتو وارداتی است و در قسمت پشت خودرو، خروجی اگزوز دیده نمی شود. نبود این خروجی در مدل سراتو سایپایی موجب شده است تا از شکل اسپرت بودن خودرو کاسته شود. کیفیت ادوات داخلی سراتو سایپایی نسبت به مدل وارداتی پایین تر است اما در سطح قابل قبولی قرار دارد. هنگام رانندگی با سراتو سایپایی، شتاب گیری خوبی را تجربه می کنید با این حال، در زمان ترمزگیری عملکرد چندان جالبی ندارد. یکی دیگر از تفاوت های سراتو سایپایی و وارداتی به ترمز دیسکی عقب خودرو برمی گردد.

سایپا این ترمز را با ترمز کاسه ای جایگزین کرده است. این کار باعث شده است تا در هنگام ترمزگیری در سرعت های بالا، قسمت عقب خودروی شما پایداری کمتری داشته باشد. با وجود تمام این تفاوت ها، سراتو سایپایی در میان سایر خودروهای هم رده ی خود توانسته جایگاه خوبی برای خود پیدا کند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا به جای خرید خودروهای چینی، سراتو مونتاژ سایپایی را بخرند.

لوازم یدکی سراتو سایپایی

شما صاحب هر خودرویی هم که باشید، قطعات آن به مرور زمان و به دلیل استفاده زیاد، تصادف، خرابی و ... فرسوده می شوند و از کار می افتند. بنابراین لازم است قطعات و لوازم یدکی خودرو به راحتی در دسترس شما باشند تا در مواقع نیاز دچار مشکل نشوید. یکی از نقاط مثبت سراتو سایپایی این است که لوازم یدکی آن به راحتی در دسترس می باشند. بنابراین در مدت کوتاهی می توانید لوازم یدکی سراتو سایپا را تهیه کنید. قطعات یدکی ، تجهیزاتی ضروری هستند که در صورت آسیب دیدن قطعات اصلی خودرو، جایگزین آنها می شوند. به کمک این قطعات، خودرو می تواند به عملکرد خود ادامه دهد. بنابراین اگر می خواهید همواره یک رانندگی لذت بخش را تجربه کنید، باید از لوازم یدکی اصل و با کیفیت استفاده نمایید.

شاید بپرسید که با وجود فراوانی قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار، از کجا می توانید لوازم یدکی اصل را خریداری کنید؟

شما می توانید به بازار بزرگ قطعات و لوازم یدکی خودرو در چراغ برق تهران مراجعه کنید. به محدوده ی میدان امام خمینی (ره) و خیابان های ملت، لاله زار، امیرکبیر و اکباتان ، چراغ برق گفته می شود. در این بازار، فروشگاه های زیادی وجود دارند که در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم یدکی خودرو فعالیت می کنند. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه تخصصی کیا 110 است که کلیه قطعات و لوازم یدکی خودروهای گروه کیا را وارد و پخش می کند. از ویژگی های این فروشگاه می توان به تضمین اصالت کالا، ارائه گارانتی معتبر، قیمت مناسب محصولات، کیفیت بالای قطعات، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی اشاره کرد. این مجموعه برای راحتی و رضایت مشتریان خود، شرایط پرداخت در محل را نیز فراهم کرده است. شما می توانید کالای موردنظر خود را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. از طریق روش های زیر می توانید با فروشگاه تخصصی کیا 110 ارتباط برقرار نمایید.

آدرس: تهران، بازار بزرگ قطعات یدکی خودرو (چراغ برق)، خیابان ملت

در این فروشگاه انواع لوازم یدکی سراتو سایپایی از جمله لوازم موتوری ( ترموستات، تسمه دینام سراتو سایپا ، بلبرینگ تایم، پروانه فن و ...)، لوازم برقی (ریموت کنترل سراتو، کمپرسور کولر و ...)، لوازم بدنه (توری سپر جلو، شیشه سانروف، سپر، آینه های داخل و بغل خودرو و ...) و نیز لوازم جلوبندی خودرو (طبق جلو، پلوس کامل سراتو سایپایی، لنت ترمز سراتو سایپا و ...) را می توانید با کیفیت و قیمت مناسبی تهیه نمایید.

سخن پایانی

سراتو سایپایی یکی از خودروهای مونتاژی است که با وجود کمبود برخی امکانات، طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از افراد از بین کیا سراتو سایپا و رقبای چینی هم کلاس و قیمت آن، ترجیح می دهند تا سراتو سایپایی را انتخاب کنند. چرا که آنها می خواهند بدون دردسر و برای مدت طولانی از این خودرو استفاده کنند. اگر شما هم صاحب یک خودروی سراتوی سایپایی هستید برای تامین قطعات و لوازم یدکی آن اصلا نگران نباشید. به راحتی می توانید کالای موردنظر خود را فقط با یک تماس در اختیار داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =