سیدعلی یزدی‌خواه

سیدعلی یزدی‌خواه *

هرچه با ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش در خودروها به افزایش رضایت‌مندی مشتریان کمک کنیم و مراجعه به تعمیرگاه‌ها در سال‌های ابتدایی تولید را کاهش دهیم، ارزشمند است.
عرضه محصولات جدید با بالاترین کیفیت در دستور کار گروه خودروسازان قرار گرفته است، عرضه محصولات جدید و کیفی در صورتی که سلیقه‌های مختلف در بازار را پوشش دهد و به کاهش هزینه تمام‌شده محصول، ارتقای خدمات پس از فروش و رضایت‌مندی مشتریان کمک کند، تاثیر خوبی بر بازار خودرو خواهد داشت.
ازآنجاکه ضعف‌هایی را در ساخت خودروهای داخلی در گذشته شاهد بودیم، از عرضه هر محصول جدیدی توسط خودروسازان دولتی و خصوصی حمایت می‌کنیم.
ارتقای استانداردهای ایمنی و رشد شاخص کیفیت در این محصول که منجر به کاهش چشمگیر مراجعه خودروها به تعمیرگاه در سه ماه اول شده است، البته هرچه با ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش در خودروها به افزایش رضایت‌مندی مشتریان کمک کنیم و مراجعه خودروها به تعمیرگاه ها در سال‌های ابتدایی تولید را کاهش دهیم، ارزشمند است.
اقداماتی چون کاهش صدا، مصرف سوخت و میزان آلایندگی در خودروهای داخلی خبر خوبی برای خودروسازی کشور است. آنطور که مشخص است خودروسازان پا در مسیر کیفی‌سازی محصولات خود گذاشته‌اند و مصمم هستند با اجرای مستمر پروژه‌های ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید، رضایت و آسودگی‌خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. با ایجاد همدلی و یکپارچگی در حلقه‌های زنجیره تولید، از تامین گرفته تا خدمات پس از فروش زمینه به ثمر نشستن پروژه‌های بهبود کیفیت و حصول رضایت مشتریان فراهم می‌شود.
پروژه‌ها و برنامه‌های بهبود تدوین شده در سال جاری، یقینا سبب بهبود کیفیت محصولات و در نهایت رضایت مشتریان خواهد شد.
گام‌های خوبی در صنعت خودرو کشور برداشته شده و قدردان تلاش‌های شرکت‌های خودروساز هستیم، با توجه به توانمندی بالا متخصصان همان طورکه در تمامی عرصه‌ها حرف برای گفتن داریم و در همایش قدرت پهپادی ارتش نیز که در روزهای اخیر برگزار شد، توانستیم از هوش مصنوعی و آخرین تکنولوژی روز دنیا در این حوزه بهره‌مند شویم؛ امیدواریم در حوزه خودرو نیز بتوانیم بازارهای جهانی را تسخیر کنیم و به بازارهای منطقه صادرات داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =