دکتر جورج ویلدگر، مدیرعامل ادینول

مدیرعامل آلمانی ادینول با حضور  در ایران از سرمایه‌گذاری مشترک این  شرکت با نماینده انحصاری محصولات خود در ایران به‌منظور تامین نیاز بازار  ایران به روانکارهای تخصصی و  با کیفیت خبر داد.

به گزارش «دنیای‌خودرو» در سمینار تخصصی ادینول ایران که به مناسبت 15سال همکاری موثر و مستمر این شرکت آلمانی با شریک ایرانی خود، فراآسیا برگزار شد، دکتر جورج ویلدگر، مدیرعامل ادینول از ادامه همکاری‌های مشترک با نماینده ایرانی خود یعنی شرکت فراآسیا خبر داد و اظهار امیدواری کرد با روند روبه‌رشد ورود خودروهای نسل جدید به بازار ایران، این شرکت آمادگی دارد انواع روانکارهای تخصصی شرکت‌های خودروساز و واردکنندگان خودروهای خارجی را تامین کند.

در این سمینار که در هتل اسپینانس خلیج‌فارس و با حضور نمایندگان فروش این برند آلمانی در ایران و مشتری‌های شاخص ادینول برگزار شد، ویلدگر ضمن تضمین حضور خود در بازار ایران این اطمینان‌خاطر را داد که با وجود شریک قوی و با تجربه خود در ایران یعنی مهندس یزدی و شرکت فراآسیا، نه‌تنها حضوری قدرتمند در بازار خواهد داشت بلکه با سرمایه‌گذاری مشترک با این شرکت ایرانی، فرصت‌های بسیار زیادی را در سال‌های آینده خلق خواهد کرد.

وی با اشاره به وعده بسته‌بندی سه محصول ادینول در ایران که در اسفندماه 1401 اعلام کرده بود، گفت: ادینول حساسیت ویژه‌ای بر کیفیت محصولات خود دارد و به محض فراهم شدن شرایط در سال آینده این مهم عملی خواهد شد و سه محصول روغن‌موتور این شرکت در ایران بسته‌بندی خواهند شد. وی تاکید کرد: روانکارهای موردنظر به صورت بالک به ایران وارد می‌شوند و در ایران تنها بسته‌بندی و در بازار توزیع خواهند شد.

کارتن‌های جدید ادینول در راه بازار ایران

ویلدگر همچنین از تغییر در کارتن‌های روغن ادینول در بازار بین‌المللی خبر داد و گفت: درحال‌حاضر روانکارهای ادینول با 600محصول در گروه‌های مختلف خودرویی و صنعتی در یک‌صد و بیست کشور دنیا توزیع می‌شوند و البته تمام این محصولات تنها در سایت تولیدی این شرکت در آلمان تولید و بین نمایندگان خود در کشورهای مختلف توزیع می‌شود.

بر همین اساس تغیر در شکل بسته‌بندی کارتن‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است و از اردیبهشت‌ماه سال آینده کارتن‌های ادینول در بازار ایران نیز با شکل و شمایل جدید عرضه خواهد شد.

«فراآسیا» تنها نماینده «ادینول» آلمان در ایران

ویلدگر همچنین بر انحصاری بودن برند ادینول در بازار ایران و مسئولیت فروش و توزیع آن توسط شرکت فراآسیا تاکید کرد و گفت: متاسفانه به تازگی برخی شرکت‌های متقلب با سوءاستفاده از نام برند ادینول اقدام به تولید و توزیع روغن‌های تقلبی با نام و نشان‌های نزدیک به ادینول کرده‌اند.

وی با تاکیدبر اینکه متاسفانه سوءاستفاده از برندهای موفق امری معمول در بازار روانکارها به‌ویژه در ایران است، ادامه داد: متاسفانه نمونه تقلبی روغن‌های ما با نامی نزدیک به ادینول در بازار توزیع شد که به هیچ‌وجه این روغن‌ها مورد تایید ادینول آلمان نیست و کیفیت لازم را ندارد. البته از طریق مراجع قضایی موضوع پیگیری شده اما آنچه مهم است تفاوت محصولی است که در داخل ظروف ریخته‌شده و در صورت استفاده مشکلات جبران‌ناپذیری را برای خودرو به همراه می‌آورد.

در این سمینار جورج ویلدگر ضمن تشریح ویژگی‌های فنی محصولات ادینول از تولید محصول طلایی این کمپانی و حضور قریب‌الوقوع آن در بازارهای جهانی خبر داد که از عمری بالاتر و اکسیداسیون پایین‌تری برخوردار است و عمر دستگاه‌ها به ویژه قطعات خودرو را بالا می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

آخرین اخبار