فرشاد مقيمي

بخش قابل توجهی از این معوقات درسال گذشته هم‌زمان با افزایش تولید انجام شد. در سال جاری نیز تولید را با همان آهنگ آغاز کردیم. خوشبختانه با وجود تمام سختی‌ها، شبکه قطعه‌سازی بحث تامین را به‌خوبی آغاز کرد و از ایام تعطیلات نوروز نیز استفاده‌های لازم را به‌عمل آورد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش تولید روزانه این خودروساز با همکاری و مشارکت زنجیره تامین خبر داد و گفت: «با اتکا به‌توانمندی‌هایی که در حوزه قطعه‌سازی کشور وجود دارد و با کمک کارگران عزیزمان تولید را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم.» وی افزود: «خوشبختانه درحال‌حاضر از مرز تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو گذشتیم و روز شنبه حدود
2 هزار و 300 دستگاه تولید داشتیم که تمامی آن تجاری شده‌ است.»

   تحویل 10 هزار ست گان پزشکی
فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درحاشیه مراسم تحویل 10 هزار ست گان پزشکی درجمع خبرنگاران با اشاره به‌تامین بخشی از اقلام مورد نیاز کادر پزشکی کشور توسط این خودروساز گفت: «از ابتدای بحث شناسایی ویروس کرونا درکشور سازماندهی در این زمینه را آغاز کردیم و خوشبختانه پیش از سال جدید تولید ماسک را به‌عنوان نخستین قدم برداشتیم و تا امروز ماسک‌های تولیدی را به‌مراکز مختلف درمانی و صنعتی در کشور تحویل داده‌ایم.» وی از تولید شیلد محافظ صورت در مجموعه «مهرکام‌پارس» خبر داد و تاکید کرد: «همواره در کنار نظام سلامت کشور خواهیم بود و تا روزی که ویروس کرونا در کشور وجود داشته باشد، تولیداتمان را نیز در حوزه‌های گان و ماسک و سایر حوزه‌هایی که امروز می‌تواند به‌جهادگران عرصه سلامت در کشور کمک کند، ادامه خواهیم داد.» مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه هرقدمی که لازم بوده در گروه صنعتی ایران‌خودرو برداشته شده تا جان همکاران عزیزمان از گزند بیماری در امان باشد، گفت: «طبق مصوبه هیات‌مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. از مجموعه پروتکل‌هایی که درشرکت اجرا می‌شود نیز توسط فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران بازدید به‌عمل آمده است.»

   ایفای تعهدات معوق ایران‌خودرو
مقیمی درباره چگونگی انجام معوقات این خودروساز توضیح داد: «بخش قابل توجهی از این معوقات درسال گذشته هم‌زمان با افزایش تولید انجام شد. در سال جاری نیز تولید را با همان آهنگ آغاز کردیم. خوشبختانه با وجود تمام سختی‌ها، شبکه قطعه‌سازی بحث تامین را به‌خوبی آغاز کرد و از ایام تعطیلات نوروز نیز استفاده‌های لازم را به‌عمل آورد.» وی تاکید کرد: «بنابراین در آینده‌ای بسیار نزدیک و ظرف چندماه آینده به‌تمامی تعهداتمان عمل خواهیم کرد. برای تعهدات آتی نیز برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در زمان خود، خودروها را به‌مشتریان و ذی‌نفعان تحویل دهیم.» مقیمی درباره شروع مجدد ثبت‌نام خودروها خاطرنشان کرد: «ما آمادگی ثبت‌نام را داریم و پس از صدور مجوزهای لازم این اقدام را دنبال خواهیم کرد.» وی همچنین درباره توقف تولید خودرو پژو 405 نیز عنوان کرد: «این خودرو پیش‌فروش نمی‌شود و عملا از دستور شبکه تولید خارج شده است. مگر برای تولیداتی که جزو تعهداتمان است و در دستور کار قرار دارد و به‌مشتریان تحویل داده خواهد شد. البته محصولات جدیدی را پیش‌بینی کرده‌ایم که به‌مرور براساس برنامه زمان‌بندی به‌شبکه تولید افزوده خواهد شد و به‌مشتریان تحویل داده خواهد شد.»
   تولید 130 هزاردستگاه خودرو در خراسان‌رضوی 
گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی را برای ارتقا و تحول کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو با تکیه بر توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرا درسال جهش تولید تدارک دیده است که با تحقق این امر سبب بهبود کیفیت محصولات و درنهایت رضایت مشتریان می‌شود. 
در همین‌راستا و در سال «جهش تولید» مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان نیز خبر از تولید 130 هزاردستگاه خودرو همراه با ارتقای کیفیت محصولات در این شرکت داد. بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان گفت: «دراین شرکت محصولاتی ازجمله پژو 405 (برای پاسخگویی به‌تعهدات قبلی)، پژو پارس و هایما تولید می‌شود.» 
وی افزود: «تولید در شرکت ایران‌خودرو خراسان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ستاد ملی کرونا از بیست‌وسوم فروردین‌ماه آغاز شده است.» زاهدی‌فرد خاطرنشان کرد: «ایران‌خودرو خراسان سال گذشته بیش از 88 هزاردستگاه خودرو تولید کرد.» 
گفتنی است، کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در این شرکت هم‌زمان با شیوع این بیماری در بهمن‌ماه تشکیل شد و قوانین و مقررات جدیدتری را در آغاز سال جاری مصوب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =