کد خبر: 239220
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

تصور کنید در ترافیک عصرگاهی  پایتخت درحال رانندگی  هستید و ناگهان خودرویتان خراب می‌شود، اوضاع اصلا خوب نیست و باید به فکر تعمیرخودرو باشید. 

به گزارش «اخبار خودرو»،تصور کنید در ترافیک عصرگاهی پایتخت درحال رانندگی هستید و ناگهان خودرویتان خراب می‌شود، اوضاع اصلا خوب نیست و باید به فکر تعمیرخودرو باشید.
اگر در چنین شرایطی با آرامش کامل و رضایت به خانه رفتید یعنی امدادخودرو و شبکه خدمات پس از فروش خودروسازی که مشتری آن هستید، عملکرد خوبی داشته؛ این یک تجربه شخصی است که باید در کنار تمام کاستی‌ها و مشکلات صنعت خودرو کشور مطرح کرد تا بلکه به الگویی برای تمام فعالان عرصه خدمات پس از فروش خودرو تبدیل شود. فارغ از کیفیت خودروهای داخلی، ‌آنچه حائز اهمیت است خدمات بسیار خوب و با استاندارد بالای امدادخودرو ایران‌خودرو و شبکه خدمات پس از فروش این شرکت است، نکته‌ای که نباید از کنار آن به‌سادگی گذشت. وقتی در یک شب سرد زمستانی ناگهان خودرو حرکت نمی‌کند، تنها یاری‌رسان شما شماره شش‌رقمی امدادخودرو ایران است.آن‌هم در ترافیک شدید خیابان‌ها و شرایطی که خودتان را برای معطلی یکی دو ساعته تا رسیدن امدادگر آماده کرده‌اید. اما پس از گذشت چند دقیقه راننده امدادخودرو با شما تماس می‌گیرد و با لمس لینکی که برایتان پیامک شده است، می‌توانید او را روی نقشه رصد کنید. چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و خودرو امداد از راه می‌رسد.
تشخیص کارشناس این است که خودرو باید به تعمیرگاه اعزام شود و برای این‌کار خودروبر موردنیاز است.جای نگرانی نیست، همه‌چیز نظام‌مند پیش می‌رود و خودروبر هم به سرعت خودش را به شما می‌رساند. همه‌چیز از قبل هماهنگ و خودرو برای انتقال به یکی از نمایندگی‌ها پذیرش شده است.کارها آنقدر روی نظم پیش می‌رود که عصبانیت ناشی از خراب شدن خودرو کمرنگ می‌شود. هزینه خودروبر هم معقول و منطقی است و کمی بیشتر از هزینه درخواست خودرو از دیگر موسسات برایتان تمام می‌شود.
این اما آخر ماجرا نیست. فردا صبح بدون اینکه با نمایندگی تماس بگیرید خودرو شما عیب‌یابی و پذیرش می‌شود و می توانید تمامی مراحل کار را در سایت ایران‌خودرو مشاهده کنید. حتی زمان آماده شدن خودرو و تحویل آن به مشتری نیز مشخص است. اگرچه خرید خودرو در ایران تجربه خوشایندی نیست اما خدمات گرفتن از شرکتی مانند ایران‌خودرو آنقدر دلچسب است که جا دارد در چند کلمه حرف حساب آن را مطرح کرد. آنقدر دلچسب که آرزو می‌کنید ای‌کاش استانداردهای خودروسازی و کیفیت خودروهایمان هم به اندازه خدمات پس از فروش آنها بالا برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =