گودیر تور

گودیر برای مشتریان تجاری خود خدمات ارزش افزوده‌ای به‌نام  Total Mobility درنظر گرفته که شامل توقف‌گاه‌هایی در سیزده کشور اروپایی در سال 2022 است.

به گزارش «اخبار خودرو»،گودیر برای مشتریان تجاری خود خدمات ارزش افزوده‌ای به‌نام Total Mobility درنظر گرفته که شامل توقف‌گاه‌هایی در سیزده کشور اروپایی در سال 2022 است. در این توقف‌گاه‌ها تور و همچنین کمپین دیجیتال‌سفارشی برگزار می‌شود. این تور با پیروی از تقویم مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اروپا و همکاری گودیر با فدراسیون اتومبیلرانی «FIA» و همچنین تعدادی از شهرها و رویدادهای تجاری کلیدی در سراسر اروپا فعال خواهد شد. در این ابتکار از اپراتورهای وسایل‌نقلیه تجاری دعوت می‌شود مزایای اتصال نقاط بین فرآیندها، راه‌حل‌ها و خدمات را تجربه کنند و بر اهمیت بهره‌گیری از جزئیاتی که منجر به ناوگانی پایدار، کارآمد و رقابتی می‌شود، تاکید دارد. تور و کمپین یک‌ساله Drive Results، 22 آوریل در فرانسه آغاز شده است و قبل از رفتن به بریتانیا و ایتالیا در ماه می برای اولین دور مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اروپایی گودیر و FIA در میسانو ایتالیا ادامه خواهد داشت.
پیشنهاد ارزش افزوده Total Mobility یک راهکار سراسری طراحی‌شده برای پشتیبانی از ناوگان تجاری برای کاهش تاثیر کربن، رقابتی‌تر شدن فضای تجاری و بهینه‌سازی کارایی در عملیات روزانه تایرهاست. ابزارهای هوشمند مانند نظارت خودکار فشار تایر و عمق آج از طریق نقاط بررسی گودیر «Drive-Over-Reader» به‌طور موثر جنبه‌های کلیدی سلامت تایر را اندازه‌گیری می‌کنند، بنابراین رانندگان و اپراتورها می‌توانند اطمینان داشته باشند هر سفر کارآمدتر و پایدارتر است. گودیر Total Mobility همه چیز را از تایرهای با کارایی بالا و راه‌حل‌های نوآورانه گرفته تا پشتیبانی جامع، تعمیر و نگهداری و مراقبت‌های بعدی را گرد هم می‌آورد تا توسط شبکه خدمات گودیر این شرایط تضمین شود.
بازدیدکنندگان از تور Drive می‌توانند انتظار تجربه‌ای متناسب با تمرکز تجاری خود داشته باشند. در این مراکز موقت، آخرین نسل تایرهای همه‌کاره و کم‌مصرف گودیر به نمایش گذاشته خواهد شد که با عنصر واقعیت افزوده همراه است، امکانی که مهمانان را بیشتر به فناوری‌های این شرکت نزدیک می‌کند. این قابلیت ویژگی‌های کلیدی محصولات را موردتاکید قرار می‌دهد و اهمیت بهینه‌سازی مقاومت غلتشی برای کاهش هزینه و کارآمدسازی برای به حداقل رساندن تاثیر انتشار کربن را برجسته می‌کند. به‌عنوان‌مثال، استفاده از سری جدید FUELMAX ENDURANCE با دوام و آلایندگی کم باعث 2درصد انتشار کمتر یا 100تن انتشار این گاز هنگام مصرف 40هزارلیتر سوخت در سال می‌شود. پیوتر کزیزک « Piotr Czyzyk »، مدیرعامل شرکت راهکارهای Proactive و Fleet Europe گفت: «فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم که مزایای پیشرفته پیشنهاد ارزش افزوده Total Mobility گودیر را در سراسر اروپا طی سال جاری تجربه خواهیم کرد. سال گذشته همکاری استراتژیک خود را با ZF اعلام کردیم و حالا می‌توانیم از تخصص اطلاعاتی خود استفاده کنیم. برای شرکت‌های حمل‌ونقل، دسترسی مستقیم به داده‌های کلیدی از دارایی‌های مختلفشان ازجمله تایرها، کامیون‌ها یا تریلرها، گام مهم و روبه جلو در جهت تسهیل تحول دیجیتال آنهاست. ناوگان‌های امروزی به اطلاعات پیشگیرانه و تجویزی همراه با راه‌حل‌های مدیریت ناوگان سراسری نیاز دارند تا از آنها برای انجام اقدامات درست طی چند ثانیه حمایت شود.» ماسیج سزیمانسکی «Maciej Szymanski»، مدیر بازاریابی منطقه اروپا این تایرساز گفت: «گودیر به طورمداوم به دنبال راه‌هایی برای افزایش کارایی محصولاتش برای ناوگان است. حال در فضای اقتصادی با افزایش سریع هزینه‌ها قرار داریم و راه‌حل‌های پیشرفته ما می‌تواند به شرکایمان کمک کند در هزینه خود صرفه‌جویی و کسب‌و کار خود را کارآمدتر کرده و در عین حال مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. ما آگاه هستیم هر ناوگان چالش‌های منحصربه‌فردی دارد، بنابراین مهم است که صرفه‌جویی‌های بالقوه را فراتر از سایر ارزش‌های افزوده مانند زمان به‌روزرسانی و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه سفارشی‌سازی کنیم و به نمایش بگذاریم. گودیر این عملیات‌ها را با Total Mobility فراهم می‌کند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =