کد خبر: 240785
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

معاملات خودروهای لوکس سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. برای اینکه بدانید چقدر فروش این خودروها می‌تواند زمان‌بر و پردردسر باشد، کافی است یک بار پای درد و دل کسانی که بنز، بی ام دبلیو یا یک خودروی شاسی‌بلند مانند سانتافه داشته‌اند بشینید.

اگر مالک یکی از این ماشین‌ها باشید و برای فروش آن قدم به بازار خودرو بگذارید، از هر چهار خریداری که به سراغتان می‌آید سه نفر آن‌ها معمولاً دلال‌ها هستند. آن یک نفر هم گاهی با پول خیلی کمتر از ارزش واقعی ماشین به سراغ فروشنده می‌رود و چانه‌زنی‌هایشان تمامی ندارد. این افراد باعث می‌شوند که زمان زیادی از فروشنده هدر برود.

این مشکل فقط گریبان­گیر دارندگان ماشین‌های خارجی نمی‌شود، بلکه حتی افرادی که ماشین‌های ایران‌خودرو یا سایپا را خریداری کرده‌اند هم مشکلات زیادی سر راهشان وجود دارد. مخصوصاً وقتی بحث فروش سریع خودرو مطرح می‌شود، دغدغه فروشنده‌ها چند برابر خواهد شد. خودرو45 این امکان را برای دارندگان ماشین‌های ایرانی و خارجی فراهم کرده است که خودروهای خودشان را در کمترین زمان ممکن به بهترین قیمت و بدون دردسر به مشتری واقعی بفروشند.

فروش سریع خودرو با خودرو 45 به شرط کارشناسی

ماشین فروختن آن هم با سرعت برق و باد قوانین خاص خودش را دارد. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که ماشین حتماً کارشناسی شود تا خریدار خودرو بعداً نتواند با عیب گذاشتن روی ماشین پول آن را کامل نپردازد. البته یک مشکل دیگر هم در فروش سریع ماشین‌های دست دوم وجود دارد، اینکه خود فروشنده ماشین هم درباره معایب فنی ماشین شناخت کافی نداشته باشد و بعد از فروش خودرو مشکلات ریز و درشت آن نمایش داده شود.

برای اینکه ماشینی که فروخته‌اید را خریدار پس نیاورد یا اینکه پس از قولنامه ماشین گرفتار شکایت و ... به خاطر پنهان کردن مشکلات خودرو نشوید، فروش سریع خودرو با خودرو 45 به شرط کارشناسی کامل انجام می‌شود.

پلتفرم آنلاین خودرو 45 که مخصوص فروش خودروهای دست دوم ایرانی و خارجی راه‌اندازی شده، ابتدا کارشناسان خودرو 45 ظاهر ماشین را در اتاق نور به طور کامل بررسی می‌کند. سپس معاینات فنی ماشین برای مشخص کردن عیب‌های پیدا و پنهان خودرو شروع می‌شود؛ و درنهایت کارشناسان حرفه‌ای خودرو 45 قیمت واقعی خودرو را به فروشنده اعلام می‌کنند.

قیمت‌گذاری منصفانه روی خودروهای کارکرده

ماشین کارکرده یک کالای مستهلک نیست که فقط فروشنده خودرو به فکر راحت شدن از دست آن باشد! بلکه این ماشین گاهی به خاطر تکراری شدن برای مصرف کننده به فروش می‌رسد تا جایش را به یک خودروی جدید دیگر بدهد. مخصوصاً وقتی فروشنده ماشین فقط چند ماه یا چند سال از آن استفاده کرده و حالا زمان را مناسب دیده که ماشین کم کارکرد خودش را با یک مدل جدیدتر تعویض کند.

بنابراین برای فروش ماشین دست دوم نیاز به پلتفرمی دارید که بتواند خودرها را به طور دقیقت قیمت گذاری کند. کارشناسان فنی خودرو 45 برای قیمت‌گذاری منصفانه روی خودروهای کارکرده ایرانی و خارجی آن‌ها را به طور کامل ارزیابی می‌کنند؛ به همین دلیل ست که قیمتی که توسط این پلتفرم تعیین می‌شود منصفانه است و یک معامله برد-برد را برای خریدار و فروشنده رقم خواهد زد.

فروش فوری و انتقال سند فوری با خودرو 45

اغلب کسانی که در بازار آزاد ماشین‌های دست دوم خودشان را برای فروش عرضه می‌کنند با مشکلات ریز و درشتی مانند سند نزدن به موقع ماشین مواجه هستند. چون بسیاری از معامله‌های خودرو با پیش‌پرداخت انجام می‌شود و خریدار باقی مبلغ را برای موقع سند زدن ماشین نگه می‌دارد. معمولا در این مواقع مواقع خریدار صرفاً با این هدف ماشین را می‌خرد که شاید بتواند پول نهایی ماشین را جور کند، اما این اتفاق نمی‌افتد و معامله ماشین نیمه‌کاره باقی می‌ماند.

برای اینکه همان لحظه بتوانید تمام و کمال پول ماشین را بگیرید و انتقال سند را به نام خریدار انجام دهید، خودرو 45 کنار شماست. با خودرو45 می‌توانید ماشین کارکرده خودتان را در بستری امن و بدون مشکل بفروشید، حتی وقتی ماشین زیر پایتان لوکس و گران‌قیمت است و پرداخت هزینه خرید آن از عهده همه برنمی‌آید.

در خودرو 45 فروش فوری ماشین کارکرده یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است.

https://khodro45.com/

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حلیمه IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 0
    فروش سریع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =